Servië: 5 dagen Kosovo, de moeite waard?

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
Gino_santi
Reiziger

Servië: 5 dagen Kosovo, de moeite waard?

Bericht door Gino_santi »

Ik heb onverwacht een weekje vrij en heb goedkope tickets gevonden Nis in Servrie. Omdat ik dat land graag een keer uitgebreider wil doen met de auto leek het mij wel wat om naar Kosovo te gaan, kan er vrij gemakkelijk komen van uit NIS.

Nu is mijn vraag. Is vijf hele dagen voor Kosovo te veel/te kort of precies goed? Het hoofdstuk in de LP is vrij sumier dus hier de vraag naar persoonlijke ervaringen.

Ik wil graag naar Pristina, een dag wandelen en ik heb goede dingen over het Klooster.

Alvast bedankt,

Rob
ubiytsa
Reisexpert

Re: 5 dagen Kosovo, de moeite waard?

Bericht door ubiytsa »

Even gekeken naar de Kosovo pagina op Lonely Planet en het lijkt mij dat 5 dagen een mooie periode is voor wat hier benoemd wordt. Verder kijk ik met je mee in dit topic naar persoonlijke ervaringen van anderen ;)

Afbeelding
Bijlagen
Schermafbeelding 2017-04-24 om 16.55.02.png
Schermafbeelding 2017-04-24 om 16.55.02.png (1.36 MiB) 4864 keer bekeken
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Alweer terug? Ik ben in 2008 in Kosovo geweest. Ik heb het naar mijn zin gehad en het was een speciaal land. Een dag of 5 kan prima. Ik ben in Prizren, Pec en Pristina geweest en er waren nauwelijks toeristen. Ik was er samen met een Amerikaanse dame die ik ontmoet heb op reis.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Gino_santi
Reiziger

Bericht door Gino_santi »

Uiteindelijk de trip uitgesteld. Wel enthousiast geworden over Kosovo
Plaats reactie