wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
En zojuist een ticket naar Bucharest geboekt voor 40 euro van 23 tot 26 Juni. Het plan is om ook een dag naar Constanta (aan de zwarte zee) te gaan 

Dat is geen geld voor een vliegticket.
- Michelle89
- Reisexpert
Sicilië! Nog nooit in Italië geweest dus ben benieuwd 

Nog nooit naar Italië geweest?

Ik ben ook nog naar een heleboel populaire bestemmingen nog nooit geweest (waaronder Rome, Milaan, Barcelona, Parijs etc etc). Maar ben wel ooit in het land geweest 

Sicilië is wel héél erg anders dan de rest van Italië, maar echt een fantastisch eiland!
Palermo (sowieso naar de catacomben dei cappuccini gaan), Monreale, Catania, Siracusa, Noto, Modica, Scicli zijn heel tof.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
-
- Reisexpert
Daar ben ik dan wel weer geweest, maar bestemmingen als Zuid Afrika, Australië, Azië etc nog niet. 3 weken op Koh Tao in Thailand tel ik niet helemaal als iets zien in Thailand.. net als 2 daagjes Bangkok.. Maandagavond teruggekomen uit Thailand, morgenochtend voor 't eerst een weekendje Parijs

Once a year, go someplace you’ve never been before.
Ben je inmiddels al duikinstructeur?Arnout3008 schreef: ↑04 mei 2017 10:36Daar ben ik dan wel weer geweest, maar bestemmingen als Zuid Afrika, Australië, Azië etc nog niet. 3 weken op Koh Tao in Thailand tel ik niet helemaal als iets zien in Thailand.. net als 2 daagjes Bangkok.. Maandagavond teruggekomen uit Thailand, morgenochtend voor 't eerst een weekendje Parijs![]()
-
- Reisexpert
@Ubiytsa Jep! Toevallig vanochtend een mailtje van PADI ontvangen dat het verwerkt is en ik les mag gaan geven. 

Nice! Ik ben zelf bezig met 2* instructeur CMAS/NOB in NederlandArnout3008 schreef: ↑04 mei 2017 11:19 @Ubiytsa Jep! Toevallig vanochtend een mailtje van PADI ontvangen dat het verwerkt is en ik les mag gaan geven.![]()

De catacomben waren zo indrukwekkend! Ik was toen wel op cruise dus bij mij ging het wel anders omdat ik met een georganiseerde excursie mee kon.
Het is dit jaar voor mij verder een reisluw jaartje. Ik begin 1 juni aan een nieuwe baan, had anders nog erg veel verlof gehad dit jaar maar dat verdwijnt natuurlijk en ik begin sowieso op 0 maar nu ook dat ik mijn ADV dagen in principe direct opneem. We hadden wel al tijden geleden voor over 2 weken 8 dagen Pilion geboekt; een Grieks schiereiland. Heb daar wel echt zin in. In November nog lang weekend Stavanger en mogelijk dat ik tussendoor nog even wegkan maar dat regel ik wel als ik op mijn nieuwe werk zit

Ik heb mn vliegtickets om komende winter weer te "overwinteren" geboekt
In november 3 weken naar Portugal en in januari 3 weken naar Thailand/Cambodja/Laos (weet nog niet maar vlieg op Bangkok).

-
- Reisexpert
In Nederland?...

Ga je ook hier in 't koude landje les geven?
Haha, valt wel mee hoor. Ga eens in de zomer duiken in Zeeland; echt totaal niet koud. Nu duiken in diepe meertjes komt vaak wel neer op 6 graden in het diepe, maar dat is met natpak prima 30-40 minuten uit te houden.Arnout3008 schreef: ↑10 mei 2017 20:15In Nederland?...Mij niet gezien.. Veel te koud zonder droogpak. Ga ik me echt niet aan wagen. Heeft me een paar honderd euro extra gekost, maar heb het er graag voor over om in het lekkere warme water van Thailand te liggen.. Als ik het goed heb gelezen is 2* ongeveer gelijk aan Open Water Scuba Instructor van PADI ? Staat op m'n kaartje "Instructor level 2 Standard"
Ga je ook hier in 't koude landje les geven?
Ik denk dat dat ongeveer gelijk is inderdaad. En ik zal een beetje les geven in Nederland, maar liever in het buitenland.