Backpack + tips Australië

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Bliksem

Backpack + tips Australië

Bericht door Bliksem »

9 mei vlieg ik naar Australie om daar twee weken een cursus te volgen en vervolgens te gaan rondtrekken en werken. Ik heb een visum.

Ik heb tot nu toe weinig informatie kunnen vinden over een goede backpack en daypack.

Ik ben z'n 173 lang en sportief.
Aangezien ik aan het begin al twee weken op dezelfde plek verblijf en ook van plan ben tijden op 1 plek te gaan werken vraag ik mij af hoeveel liter ik ongeveer mee moet nemen.
40/50/60 en wat voor een daypack.

Ik neem graag meerdere sets kleding mee, alle verdere benodigdheden maar ook een laptop.

Wie kan mij helpen?

Bij voorbaat dank!
ubiytsa
Reisexpert

Re: Backpack + tips Australië

Bericht door ubiytsa »

Voor een backpack kun je echt het beste naar de winkel gaan. De fitting is afhankelijk van verschillende factoren en voorkeuren. Pas verschillende merken en typen en laat je adviseren door de verkoper. Loop ook zeker een paar rondjes door de winkel. Doe dit wel met 15-20kg in je rugzak, anders heeft het geen zin ;)

Ik heb een 65l Fjallraven Abisko als backpack en een 21l Fjallraven Kanken 15"laptop als daypack. De Abisko past mij perfect (1.77m).
Mijn vorige backpack had 55l en dit vond ik iets te weinig, daarom is 65l een goed alternatief. De Kanken vind ik een erg overzichtelijke, kleine rugzak waar meer in past dan je denkt.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Plaats reactie