Binnenlandse vlucht USA.

Stel hier je vragen over Canada, de Verenigde Staten en Mexico.
Plaats reactie
Arcadia

Binnenlandse vlucht USA.

Bericht door Arcadia »

Hallo ik ben van plan een binnenlandse vlucht te nemen van Los Angeles naar New York de tickets wil ik dan in de USA boeken maar heeft iemand hier advies waar ik die ticket het beste kan krijgen ik zie dat ze online bij bijvoorbeeld kayak.com zijn te verkijgen voor rond de 250 - 300 of zijn er goedkopere opties??

Alle tips zijn welkom :)
menasil
Reisexpert

Re: Binnenlandse vlucht USA.

Bericht door menasil »

Bagage kosten zijn bij deze vluchten vaak niet inbegrepen als je via bemiddelaar boekt m Die komen er nog bij op vliegveld. Bij boeken via luchtvaartmaatschappij staat het er meestal bij als keuze. Ik zou via skyscanner kijken wat opties zijn en nagaan of rechtstreeks boeken gunstig is.
ChristianUSA
Vakantieganger

Bericht door ChristianUSA »

Waarom boek je die niet meteen met je andere vluchten?

Je kunt dan een stopover nemen. Je boekt dan een vlucht naar LA met een tussen stop in New York bijv. In New York doe je de stopover, waarbij je dus langer in NY blijft en op een later tijdstip je vlucht afmaakt naar LA.
Michel1988G
Vakantieganger

Bericht door Michel1988G »

Hi,

Een beetje een laat bericht, maar misschien heb je er nog wat aan. Ik ben het wel eens met Christian, ik zou je vlucht LA // NYC ook van tevoren boeken. Of je het doet zoals hij het voorstelt, of gewoon echt een aparte vlucht boeken, is een beetje om het even, maar als je je vluchten pas boekt als je daar bent, heb je een redelijk grote kans dat je de hoofdprijs betaald. Het is een vrij populaire en zakelijke route, dus airlines zullen over het algemeen de prijzen redelijk hoog houden als je kort van tevoren boekt, omdat het zakenreizigers weinig uitmaakt wat een ticket kust.

Toen ik in Amerika woonde heb ik zelf altijd kayak.com gebruikt, omdat er ook bijstond of ze verwachten dat de prijs omhoog gaat, of omlaag gaat. Zo ben ik redelijk goedkoop van Boston, waar ik woonde, naar Aruba gevlogen, voor ongeveer $200 retour.

Bedenk wel dat NYC meerdere luchthavens heeft, La Guardia, JFK, en Newark, dus wellicht dat je daar mee kan spelen en kijken wat het goedkoopst is.

De grootste drie airlines, American, Delta, en United zijn wat mij betreft vrij gelijk qua service op binnenlandse vluchten. JetBlue, Alaskan, en Virgin America zijn ook aan te raden wat mij betreft.
Arcadia

Bericht door Arcadia »

Michel1988G schreef: 12 apr 2017 20:57 Hi,

Een beetje een laat bericht, maar misschien heb je er nog wat aan. Ik ben het wel eens met Christian, ik zou je vlucht LA // NYC ook van tevoren boeken. Of je het doet zoals hij het voorstelt, of gewoon echt een aparte vlucht boeken, is een beetje om het even, maar als je je vluchten pas boekt als je daar bent, heb je een redelijk grote kans dat je de hoofdprijs betaald. Het is een vrij populaire en zakelijke route, dus airlines zullen over het algemeen de prijzen redelijk hoog houden als je kort van tevoren boekt, omdat het zakenreizigers weinig uitmaakt wat een ticket kust.

Toen ik in Amerika woonde heb ik zelf altijd kayak.com gebruikt, omdat er ook bijstond of ze verwachten dat de prijs omhoog gaat, of omlaag gaat. Zo ben ik redelijk goedkoop van Boston, waar ik woonde, naar Aruba gevlogen, voor ongeveer $200 retour.

Bedenk wel dat NYC meerdere luchthavens heeft, La Guardia, JFK, en Newark, dus wellicht dat je daar mee kan spelen en kijken wat het goedkoopst is.

De grootste drie airlines, American, Delta, en United zijn wat mij betreft vrij gelijk qua service op binnenlandse vluchten. JetBlue, Alaskan, en Virgin America zijn ook aan te raden wat mij betreft.

Dankjewel voor voor de informatie! :)
Plaats reactie