Busreizen in Vietnam

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
RosainVietnam

Busreizen in Vietnam

Bericht door RosainVietnam »

Hallo allemaal,

Wij willen graag 3 weken door Vietnam reizen (in mei). We hebben een reisplan ontvangen (de reis is individueel, maar wel voorbereid door een organisatie: route, hotels en vervoer is vooraf geregeld). In het reisplan staat een aantal keer 'busvervoer': open tourbus, bus, mini-bus, join in bus). Nu hoor ik de meest vreselijke verhalen over verkeersveiligheid in Vietnam, met name over het busvervoer. Heeft iemand ervaring met reizen met een bus in Vietnam? En hoe zijn de ervaringen? Nog andere veiligheidstips?

Alvast hartelijk dank voor de reacties!
fofo
Vakantieganger

Re: Busreizen in Vietnam

Bericht door fofo »

Hi,

Ik ben van noord naar zuid gereisd.
Voornamelijk met de bus en ik vond de busreizen best comfortabel. En heb alleen maar goede ervaringen gehad. Zat voornamelijk in de sleeperbus. De wegen waren prima dus denk niet dat je je zorgen hoeft te maken :)
121marius

Bericht door 121marius »

slaap bussen zijn prima te doen, kleine busjes(12man) afschuwelijk
Herma

Bericht door Herma »

Wij hebben vier weken door Vietnam gereisd en veel met de bus. Soms van die grote sleeperbussen en soms van die kleine 12 persoons. Die rijden inderdaad wel wat ruiger, die grote bussen waren echt perfect. Toch ging het altijd prima en heb ik me nooit echt onveilig gevoeld. Vond het vervoer goed geregeld in Vietnam!
Plaats reactie