Ik zit er sterk over na te denken om te gaan backpacken in Australie / NZ en dan door naar Azie, m'n verdiende geld opmaken. Dat zou zo maar een reis van 1,5 / 2,5 jaar kunnen zijn, al is dat nu nog niet te zeggen. Ik ben al eerder voor lange tijd in het buitenland geweest, dus weet hoe gaaf het is, alleen toen was ik een stuk jonger, en was het onderdeel van mijn studie.
Waar ik dan ook tegen aan loop te hikken, is hoe het zal zijn als ik terug zou komen, met vinden van werk e.d, en ben benieuwd naar ervaringen van mensen die ook op late leeftijd zijn gaan backpacken. Je carrière staat wel voor lange tijd stil. Nu is het niet zo dat ik vastzit aan mijn baan. Ik heb een vast contract, maar ben al een tijdje op zoek naar iets anders voor een nieuwe stap in mijn carrière, toen ik dit in mijn hoofd kreeg. Het gaat mij er meer om, dat als ik terugkom en ik ben 31/32, dat ik niet op 0 wil beginnen weer natuurlijk..
Ook ben ik benieuwd, zijn er genoeg mensen van 25+ die aan t backpacken zijn? Over t algemeen kan ik met vrijwel iedereen opschieten, en heb ik ook mensen in m'n vriendenkring die begin 20 zijn, maar af en toe is t wel fijn om ook met mensen te reizen die wat meer bij mijn eigen leeftijd / gedrag aansluiten gok ik zo.
Thanks voor het delen van jullie wijsheid alvast