Schipholtickets en BudgetAir betrouwbaar?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Arcadia

Schipholtickets en BudgetAir betrouwbaar?

Bericht door Arcadia »

Zijn de boekingssites schipholtickets.nl en budgetair.nl betrouwbaar wie heeft er ervaringen mee?? :)
Arnout3008
Reisexpert

Re: Schipholtickets en BudgetAir betrouwbaar?

Bericht door Arnout3008 »

budgetair heb ik zelf geen ervaringen mee, schipholtickets.nl zelf recentelijk mee geboekt. Was prima
Once a year, go someplace you’ve never been before.

Arcadia

Bericht door Arcadia »

Arnout3008 schreef: 18 mar 2017 21:15 budgetair heb ik zelf geen ervaringen mee, schipholtickets.nl zelf recentelijk mee geboekt. Was prima

Dankjewel voor je reactie! :)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik heb zelf in 2015 met budgetair geboekt. Wat ik onhandig vond was dat ze een grote vlucht wijziging niet hebben door gegeven. We hadden oorspronkelijk een middag vlucht met één overstap van Salt Lake City naar Amsterdam. Toen ik in mijn app keek van miles&more (miles programma) zag ik ineens een alert bericht dat vlucht was gewijzigd. Bleken we ineens vroeg in de ochtend te moeten vliegen (7.25 meen ik) met twee overstappen....budgetair was niet te bereiken en liet niets weten hierover. We hebben zelf de luchtvaartmaatschappij gebeld om te verifiëren en te evt te bevestigen dat we dit hebben gezien. Overigens, de wijziging kwam doordat United besloot een vlucht in winter seizoen niet meer uit te voeren. De vlucht was destijds ook rechtstreeks te boeken via united maar duurder.

WTC meldde een wijziging tijdens die zelfde reis wel direct
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

@Arcadia

Dit verhaal was met schipholtickets:
restitutie-luchthavenbelasting-t32954.html#p155917

Waarschijnlijk zijn ze prima zolang er niets misgaat. Ze hebben trouwens best veel negatieve recensies hoor....

Een vriendin van me had laatst ook problemen op een vlucht naar Australië.
Als één vlucht geboekt, maar bagage bleek niet te worden doorgelabeld. Ze moesten tijdens de overstap op Peking (schijnt nogal een gekkenhuis te zijn) zelf de bagage van de band halen en opnieuw inchecken. SHT had dit echter zo krap gepland dat ze hun aansluiting gemist hebben...
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik heb ook een aantal keer een reis bij beide geboekt. Tot nu toe altijd goed verlopen b

Waar ik ook boek, ik vraag altijd bij het inchecken of de bagage doorgelabeld wordt. Als dit mis gaat bij de boeking kun je dat soms hier nog corrigeren. Het is bij sommige connecties sowieso niet mogelijk om door te labelen. Daar moet je bij het boeken dan ook op letten. Al wordt dit niet altijd duidelijk weergegeven op dit soort sites.

Het ligt denk ik een beetje aan de maatschappij of je een probleem hebt als je via dergelijke sites boekt. Ik denk wel dat je minder opties krijgt omdat de vliegtickets vaak heel veel goedkoper zijn dan ergens anders. Dat moet ergens op terug verdiend worden.
Arcadia

Bericht door Arcadia »

Ik ben alweer terug van NY en wil even mijn ervaringen met schipholtickets delen lijkt met wel zo netjes.

Ik heb dus uiteindelijk geboekt bij shipholtickets.nl dat is allemaal goed verlopen ik heb er geen problemen mee gehad maar ik heb tickets dan ook niet hoeven te wijzigen of annuleren en daarnaast zijn er ook geen problemen geweest met de luchtvaartmaatschappij dus ik weet niet hoe service is bij de mensen bij wie dit wel het geval is. Daarnaast hebben ze ook gewoon een nederlandse servicedesk die telefonisch te bereiken is en ze hebben hun eigen app wat ik wel zo belangrijk vind :)
Plaats reactie