wat is de volgende bestemming
Re: wat is de volgende bestemming
Mijn volgende bestemming zal de grensovergang Vangtao-Chongmek worden denk ik. Of eerst naar even een nacht in Pakse. 12 oktober mag ik weer een nieuw visum gaan kopen. Sinds 2 maanden ben ik weer 'toerist'. Op en neer een aardig tochtje van ongeveer 400 km.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
-
- Reisexpert
Sinds een hele tijd weer een citytrip geboekt
31 December naar Berlijn vliegen en daar 5 nachten de stad onveilig maken!

Once a year, go someplace you’ve never been before.
Nice, ik weet niet of je al eerder in Berlijn geweets bent maar:Arnout3008 schreef:Sinds een hele tijd weer een citytrip geboekt![]()
- Reichstag (via site kan maar paar dagen van tevoren aanmelden, bij de stand zelf kan het soms korter van tevoren)
- Eastside gallery
- Holzmarkt ('hippie' gebied voor wat eten\drinken tussen eastside en centrum, met slecht weer niet echt de moeite)
- Tempelhofer feld
- Potsdam (dagbezoek, ga ik de volgende keer heen, advies was om daar een fiets te huren)
- Technik en Naturkunde museums vond ik wel de moeite waard (niet zo'n museum fan). Eerste is ontzettend groot en tweede kan je in een paar uur zien.
- Berlijnse Dom (uurtje is genoeg)
- Wellicht is er in de avond wat leuks te doen in SO36 (https://www.facebook.com/Esso36/)
Zelf ben ik van 24 tm 26 October in Krakow (voor werk, maar wie weet...) en van 9 tm 11 December in Copenhagen.
-
- Reisexpert
thanks voor de tips @Ralph !
Ben er nog nooit geweest, maar stond wel al een hele tijd op m'n bucketlist. alleen nog even een leuk feestje zoeken voor NYE
Ben er nog nooit geweest, maar stond wel al een hele tijd op m'n bucketlist. alleen nog even een leuk feestje zoeken voor NYE

Hier staan Lissabon, Leuven en Jordanië op het programma voor dit jaar. NYE ben ik in Lapland.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
22 mei 2017 vlieg ik naar Bangkok en vanuit daar zie ik wel waar ik allemaal heen wil en ga ....

Leuk! Hoe lang heb je de tijd om rond te reizen?danielvandiesen schreef:22 mei 2017 vlieg ik naar Bangkok en vanuit daar zie ik wel waar ik allemaal heen wil en ga ....![]()
-
- Reisexpert
Ik vlieg net 3 weken eerder terug vanaf Bangkok! 1 mei terug naar huisdanielvandiesen schreef:22 mei 2017 vlieg ik naar Bangkok en vanuit daar zie ik wel waar ik allemaal heen wil en ga ....![]()
In de meivakantie Londen en in de zomer als het goed is Indonesië! 

In April naar Dublin en Valencia. Beiden zes dagen, want tussendoor even naar huis voor een verjaardag en concertbezoek.
Net terug uit Finland en nog even aan het bijkomen van een paar drukke dagen.
Net terug van een weekend Dublin, erg toffe stad! Zeker een aanrader voor 2-3 dagen.
Hopelijk ben ik 2-5 maart in Londen en voor de rest van het jaar twijfel ik nog tussen wat stedentrips:
Ik wil in het najaar graag 3 weken naar Japan, oktober of november.
Hopelijk ben ik 2-5 maart in Londen en voor de rest van het jaar twijfel ik nog tussen wat stedentrips:
Andere tips mbt steden voor een zaterdag+zondag en low budget zijn welkom. Ik vlieg het liefste vanaf Dusseldorf maar Amsterdam/Brussel is ook te doen.Praag
Budapest
Kiev
Rome (al zou ik hier zeker 4 volle dagen willen zijn)
Ik wil in het najaar graag 3 weken naar Japan, oktober of november.
Dublin is inderdaad erg tof! Als je wat meer de tijd hebt kun je ook gemakkelijk naar plekken net buiten de stad.
We lopen elkaar dan net mis voor Londen waarschijnlijk. Het ziet er naar uit dat ik later die maand daar naar toe ga. Nog niet helemaal zeker.
Heb je al eens naar de Baltische Staten gekeken? Heel betaalbaar, zeker vanaf Dusseldorf of Weeze en de moeite waard. Ook om wat rond te trekken.
We lopen elkaar dan net mis voor Londen waarschijnlijk. Het ziet er naar uit dat ik later die maand daar naar toe ga. Nog niet helemaal zeker.
Heb je al eens naar de Baltische Staten gekeken? Heel betaalbaar, zeker vanaf Dusseldorf of Weeze en de moeite waard. Ook om wat rond te trekken.
Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken wat vluchten die kant op kosten. Heb je een aanrader voor een lang 3-4 dagen en/of kort weekend (2 dagen)?Erik schreef: ↑10 feb 2017 17:41 Dublin is inderdaad erg tof! Als je wat meer de tijd hebt kun je ook gemakkelijk naar plekken net buiten de stad.
Gisteren kreeg ik als tip Bremen en met de ICE ben ik daar in 4 uur voor 39 euro. Ik vermoed dat dit mijn trip voor 27-30 April gaat worden

Ralph, Bremen is zeker leuk voor een weekendje! Praag en Boedapest kan ik je aanbevolen voor een stedentrip van een dag of vijf.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..