Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Wat hebben jullie met oud & nieuw gedaan? Ik zelf ben uiteindelijk toch thuis gebleven en we zijn naar een lokaal feestje hier in de stad gegaan om te dansen.
@travelator Hoe is je latijns amerikaans oud & nieuw bevallen? Veel muziek en dansen?
@travelator Hoe is je latijns amerikaans oud & nieuw bevallen? Veel muziek en dansen?
Klinkt ook gezellig Hildo!
Wij zijn thuisgebleven, we zijn na 12 uur met de babyfoon op zak eventjes naar buiten gegaan.

Wij zijn thuisgebleven, we zijn na 12 uur met de babyfoon op zak eventjes naar buiten gegaan.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Feestjes zijn altijd goed
Wat het bij jullie mistig Reismeis?
Wij zijn dit jaar voor het eerst naar de Efteling geweest, waar ze een (hele leuk) winter editie hadden en om 0:00u heel veel vuurwerk. Helaas was het erg mistig, maar best een aanrader om naar toe te gaan.

Wij zijn dit jaar voor het eerst naar de Efteling geweest, waar ze een (hele leuk) winter editie hadden en om 0:00u heel veel vuurwerk. Helaas was het erg mistig, maar best een aanrader om naar toe te gaan.
-
- Reisexpert
Naar het vuurwerk spektakel in Berlijn gekeken, daar gaat men echt heel los om met vuurwerk. Compleet anders dan hier in NL. Dingen die flink illegaal zijn hier, worden daar in de metro stations afgestoken en op 2m voor je neus neergegooid, of midden in de menigtes. Vuurpijlen vanuit de hand wegschieten etc.
Was wel heel erg gaaf om te zien wat er werd afgestoken (vanaf een iets rustiger plekje), ook wel weer heel anders om het niet in NL te vieren, of zonder ouders of vrienden in de buurt.
Was wel heel erg gaaf om te zien wat er werd afgestoken (vanaf een iets rustiger plekje), ook wel weer heel anders om het niet in NL te vieren, of zonder ouders of vrienden in de buurt.
Once a year, go someplace you’ve never been before.
Het klinkt niet direct heel aantrekkelijk door het rondvliegend vuurwerk, maar het vuurwerk van de stad zal vast erg indrukwekkend geweest zijn. Heb je ook nog wat gemerkt van de nasleep van de aanslag? Was iedereen gespannen of was de sfeer ondanks dat toch relaxed?
Beste wensen voor 2017!
Ik was voor eerst thuis in Den Haag. Ook best een chaos dus lekker binnen gebleven.
Gisteren naar Warschau gegaan. Ik zou naar een EK schaatsen gaan. Helaas werd deze half oktober (pas!!) verplaatst naar Heerenveen. Vond het zonde van mijn ticket en hotel (had vaste rate, dit doen ze nooit zo maar een event verplaatsen) om te laten gaan. Nu hebben ze hier de eerste winterse dag. Super koud! Ik ga een koud weer programma doen. Museumpje. Lunchen. Museumpje. Hotelfitness. Iets van -18.
Ik was voor eerst thuis in Den Haag. Ook best een chaos dus lekker binnen gebleven.
Gisteren naar Warschau gegaan. Ik zou naar een EK schaatsen gaan. Helaas werd deze half oktober (pas!!) verplaatst naar Heerenveen. Vond het zonde van mijn ticket en hotel (had vaste rate, dit doen ze nooit zo maar een event verplaatsen) om te laten gaan. Nu hebben ze hier de eerste winterse dag. Super koud! Ik ga een koud weer programma doen. Museumpje. Lunchen. Museumpje. Hotelfitness. Iets van -18.
-
- Reisexpert
Niet super veel gemerkt van de aanslag of nasleep daarvan, op de druk bezochte plekken zoals de brandenburger tor of de kurfurstendam stonden nog wel betonblokken, het gehele tiergarten park was dicht en er was redelijk veel politie op straat, zeker met oud en nieuw. Daarna werd het wat minder qua politie en betonblokken werden weggehaald etc.
eind v.d. week was het eigenlijk allemaal weer "normaal", al hoefde je niet ver te lopen om 2 agenten tegen te komen, maar daar hield het eigenlijk bij op. Was overal nog gewoon een ontspannen sfeer, zelfs bij de brandenburger tor met oud en nieuw. (daar zag het wel zwart van de politie)
eind v.d. week was het eigenlijk allemaal weer "normaal", al hoefde je niet ver te lopen om 2 agenten tegen te komen, maar daar hield het eigenlijk bij op. Was overal nog gewoon een ontspannen sfeer, zelfs bij de brandenburger tor met oud en nieuw. (daar zag het wel zwart van de politie)
-
- Reisexpert
@hildo, Ik ben niet zo'n (kerst en) oud en nieuw vierdert en ik heb best wel een hekel aan vuurwerk, dus om 00:00 lag ik lekker in bed met een boek.hildo schreef:Wat hebben jullie met oud & nieuw gedaan? Ik zelf ben uiteindelijk toch thuis gebleven en we zijn naar een lokaal feestje hier in de stad gegaan om te dansen.
travelator Hoe is je latijns amerikaans oud & nieuw bevallen? Veel muziek en dansen?
We hebben eerder op de avond nog wel even een rondje gelopen door het stadje, maar er was niet zo heel veel loos hier : )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Snik, ik heb net onze gouwe ouwe vertrouwde superfijne rugzak weggegooid.. Zijn tijd zat er op, hij was helemaal stuk en kon nu echt niet meer mee.. So many memories, zo de kliko ingegooid.
Hopelijk gaan de herinneringen niet mee de klik in. Zoek je nog een nieuwe?
De herinneringen blijven
We hebben nog een simpele rugzak liggen die we wel mee kunnen nemen naar Spanje. Voor de zomervakantie moet er wel een nieuwe komen.

-
- Reisexpert
Komende 2 dagen sta ik op de vakantiebeurs lekker een beetje te kletsen en proefduiken te doen
Ben benieuwd, ben er nog nooit geweest.

Reismeis, gelukkig maar!
Arnout, ik ben de afgelopen twee dagen geweest. De Vakantiebeurs is weer een stukje kleiner dan de jaren er voor en het was ook niet zo druk als andere jaren. Jammer dat we elkaar mislopen, want de komende dagen hoef ik er niet meer naar toe.
Arnout, ik ben de afgelopen twee dagen geweest. De Vakantiebeurs is weer een stukje kleiner dan de jaren er voor en het was ook niet zo druk als andere jaren. Jammer dat we elkaar mislopen, want de komende dagen hoef ik er niet meer naar toe.
Sta je er als ATG of gewoon voor de fun?Erik schreef:Reismeis, gelukkig maar!
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Ik sta er niet voor ATG, maar ben dit jaar als spreker voor de industrie gevraagd. Tegelijkertijd hoop je daarmee de website inde reiswereld te promoten. Verder zijn er ook dagen voor de reisindustrie waar je afspraken met elkaar kan maken. Dit is meestal de dinsdag (de dag voor de beurs open gaat voor het publiek). Dat heb ik dus ook gedaan.
Zo zorgen we er voor dat we op de hoogte gehouden worden van informatie die voor reizigers nuttig is en krijgen we af en toe hulp bij de tot het tot stand komen van de artikelen.
Zo zorgen we er voor dat we op de hoogte gehouden worden van informatie die voor reizigers nuttig is en krijgen we af en toe hulp bij de tot het tot stand komen van de artikelen.