Droom gaat uitkomen samen met mijn broertje naar Australie en een maand Nieuw zeeland voor een half jaar.
Plan:
16 Jan vertrekken we naar Australie met een tussenstop in Bangkok en vervolgens door naar Sydney daar zullen we een dag of 3 blijven (is al geregeld). In die 3 dagen willen we een auto kopen + al het overige wat we nodig hebben om op ons zelf te kunnen zijn.
Geen hostels ik ben ook echt niet op zoek naar gezelschap we willen de natuur in en wild kamperen op de plaatsen waar dit kan. zelf voor eten zorgen enzovoort. Auto + Tent zal onze slaap plek worden. Kort gezegd zo veel mogelijk weg van deze geweldige maatschappij. om even goed na te denken wat we nog allemaal willen met ons leven hehe.
Nou vertrek is dus sydney en van daaruit naar Perth (oom en tante wonen in perth) met de auto is dit met wat wegen extra rond de 5000KM... dit willen we in +/- een maand doen.
16 April vertrek naar Nieuw Zeeland. hier woont ook een vriend dus daar kunnen we beginnen. enkel hebben we hier geen auto en willen we zo veel mogelijk weer met de tent/back-pack en openbaar vervoer doen. misschien een 10 dagen trip door de natuur heen wie weet...
16 Mei komen we weer aan in perth hier hebben we ook onze auto weer staan voor de laatste 2 maanden.
Als ik het internet bekijk wil ik rond de 700 euro per maand uitgeven. 10/15 euro per dag aan eten en ranje waarom cola/red bull drinken als het goedkoper kan. (zou wel even wennen voor ons 2 zijn haha)
Dus zo veel mogelijk zelf doen en zo goedkoop mogelijk zover dit kan in Australie

Mijn vraag is, hoe zit het met slapen in een auto/tent mag dit op plaatsen ? en australie is groot als ik me tent ergens neer zet waar geen kip te bekennen is dan zien ze me toch niet?
Wordt er zo nog gereisd?