Hallo allemaal,
In maart gaan mijn vriend en ik een paar weken samen reizen in Azie. Mijn vriend gaat ongeveer 4 maanden weg. Ik kan max. 8 weken weg van mijn werk en dit is ongeveer mijn planning:
Dag 1 - Aankomst Bangkok
Dag 2 t/m 10 - Nog in te vullen (Oost-Thailand)
Dag 11 t/m 20 - Meditatie cursus op de grens Thailand-Cambodja.
Dag 21 t/m 51 - Nog in te vullen
Dag 52 (ongeveer)- Bangkok -Amsterdam
Het leek me handig om retour op Bangkok te vliegen vanwege goedkope vliegtickets en de meditatie cursus vlakbij Bangkok. Echter heb ik Thailand al grotendeels gezien (behalve het oosten). Na de meditatie cursus hebben we nog ruim 4 weken, het plan is om eerst de grens over te gaan naar Cambodja. Daarna willen we naar Vietnam en/of Laos, maar daar twijfelen we over. Wat voor reisroute zouden jullie ons aanraden? We willen vooral relaxt en rustig aan doen, maar het zou leuk zijn om meerdere landen te bekijken. Misschien een binnenlandse vlucht boeken terug naar Bangkok.
Bedankt voor de info alvast!
4-5 weken cambodja, laos, vietnam
Re: 4-5 weken cambodja, laos, vietnam
Als je relaxt wil doen, zou ik Vietnam uit je lijst schrappen.
Gewoon na je cursus Laos doorkruisen van noord naar zuid (neem de nachttrein vanuit Bangkok).
Daarna Cambodja en eindigen op een eiland. Dan kan zowel in Cambodja als Thailand.
Voor Vietnam zou je nog een maandje extra nodig hebben.
Gewoon na je cursus Laos doorkruisen van noord naar zuid (neem de nachttrein vanuit Bangkok).
Daarna Cambodja en eindigen op een eiland. Dan kan zowel in Cambodja als Thailand.
Voor Vietnam zou je nog een maandje extra nodig hebben.