Reizen met een Lamzac

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
gemonde
Reiziger

Reizen met een Lamzac

Bericht door gemonde »

En nee ik bedoel niet mijn vriendin ofzo, maar de ''hippe'' gadget van afgelopen zomer. :P Iemand die wel eens met dit ding in de backpack weg is geweest? Ik heb gezien dat het 1.2kg weegt en 20x35 cm groot is wanneer ingepakt.

Opzich lijkt mijn zon ding super fijn om bij te hebben, maar het is ook weer niet zo klein dat het te verwaarlozen is.

Iemand die mij kan vertellen of het makkelijk mee te nemen is, qua formaat en gewicht. En of dat je er in azie ook echt iets aan hebt.

Deze zomer trouwens nepal en fillipijnen op de planning
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: Reizen met een Lamzac

Bericht door WizardOfOss »

Nooit van gehoord, maar lijkt me best een comfortabel ding. Stel dat ik altijd met de auto naar een camping zou gaan en dan voornamelijk rond de tent zou hangen (of gewoon een grote tuin zou hebben), dan zou ik mezelf best zo'n ding zien aanschaffen.

Maar voor een verre (vlieg)reis? Nee, absoluut niet. Allereerst om het formaat en gewicht, op zichzelf is dat nog best te overzien, maar vergelijk het eens met je andere bagage, kijk eens met hoeveel kleding dat overeen komt.

Maar meer nog: waar en wanneer denk je hem dan te gebruiken? Ik kan me daar eigenlijk totaal geen voorstelling bij maken. En sowieso vind ik hem dan ook te groot en zwaar om altijd maar mee te zeulen in een day pack, voor het geval dat. Ik vrees dat ie dan een eenzaam bestaan in m'n tas zou leiden, en de volgende reis thuis achtergelaten wordt...
Arnout3008
Reisexpert

Re: Reizen met een Lamzac

Bericht door Arnout3008 »

Grootste nadeel lijkt mij het gewicht, en zoals @WizardOfOss al zegt, zie niet echt een moment wanneer je het zult gebruiken
Once a year, go someplace you’ve never been before.

Plaats reactie