Maestro Pinnen Laos?
Maestro Pinnen Laos?
Hallo!
Via mijn bank (Rabo) kom ik er niet echt achter of er met mijn Maestro bankpas voldoende opname mogelijkheden zijn bij automaten binnen Laos.
Ook niet bij welke banken ik zeker kan pinnen en of het alleen in bepaalde steden mogelijk is.
Heeft een van jullie hier zelf ervaring mee?
Hope so!
Groetjes, Nin
Via mijn bank (Rabo) kom ik er niet echt achter of er met mijn Maestro bankpas voldoende opname mogelijkheden zijn bij automaten binnen Laos.
Ook niet bij welke banken ik zeker kan pinnen en of het alleen in bepaalde steden mogelijk is.
Heeft een van jullie hier zelf ervaring mee?
Hope so!
Groetjes, Nin
Re: Maestro Pinnen Laos?
Begin dit jaar geweest en ja, met rabopas kan je pinnen in Laos. Is af en toe wel beetje behelpen met de pinapparaten. Vaak storingen e.d. en niet alle apparaten pakken je pasje. Gewoon even her en der proberen, maar moet zeker lukken.
zelf had ik ook een abn pas mee. waar ik kon heb ik altijd maximaal geld opgenomen met 2 passen.
zelf had ik ook een abn pas mee. waar ik kon heb ik altijd maximaal geld opgenomen met 2 passen.
jaydee schreef:Begin dit jaar geweest en ja, met rabopas kan je pinnen in Laos. Is af en toe wel beetje behelpen met de pinapparaten. Vaak storingen e.d. en niet alle apparaten pakken je pasje. Gewoon even her en der proberen, maar moet zeker lukken.
Dank voor je antwoord! Kon je in elke grote plaats wel pinnen of kon het ergens totaal niet dat je nog weet?!
Is Abn pas ook maestro of juist weer anders?
is ook maestro.
Wij hadden alleen in V.V. wat problemen. een aantal machines buiten gebruik en sommige pakken je pas niet. Was ook nog eens erg slecht weer dus dat hielp ook niet echt met het verhelpen van de storingen (vd machines). Uiteindelijk maar wat opgenomen via credit card bij een kantoortje.
Verder heb ik in Laos nergens meer problemen gehad met opnemen. Gewoon goed "vooruit" pinnen. Je kan sowieso maar een vrij laag bedrag pinnen (als max). Je bent er elke keer weer vrij snel doorheen
Wij hadden alleen in V.V. wat problemen. een aantal machines buiten gebruik en sommige pakken je pas niet. Was ook nog eens erg slecht weer dus dat hielp ook niet echt met het verhelpen van de storingen (vd machines). Uiteindelijk maar wat opgenomen via credit card bij een kantoortje.
Verder heb ik in Laos nergens meer problemen gehad met opnemen. Gewoon goed "vooruit" pinnen. Je kan sowieso maar een vrij laag bedrag pinnen (als max). Je bent er elke keer weer vrij snel doorheen

Top! Thanks voor je hulp
Had al gelezen ja dat je max 90,- per keer uit automaat kan trekken indd.
Good to know!

Good to know!