Thailand - Cambodja (4w)

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
sannevh

Thailand - Cambodja (4w)

Bericht door sannevh »

Hoi iedereen,
Mijn vriend en ik vertrekken in december voor 4 weken naar thailand en cambodja. Omdat het die periode piekseizoen is , lezen we toch op verschillende sites dat we onze accomodatie gedurende die periode best op voorhand vastleggen. Klopt dit? ( we zijn nog groentjes ;-))

Onze route zou zijn:
Landen op bangkok - Chiang Mai - Pai - Bangkok - Siem Reap - Phnom Phen - Sihanoukville - Kampot - Koh Chang - Bangkok

Koh Chang leek ons het meest voor de hand liggend eiland om terug naar thailand te gaan en om nog een weekje te relaxen.

Nu worstel ik enkel een beetje met hoe van Cambodja terug naar Thailand te geraken in de beste tijd en voor het beste budget? Dus van Kampot of Sihanoukville naar Koh chang geraken?

Groetjes,
Sanne
abreukel

Re: Thailand - Cambodja (4w)

Bericht door abreukel »

Wij zijn vorig jaar gewoon vanuit Sihanoukville naar Koh Chang met de bus gegaan. Je kunt dat in Sihanoukville regelen bij een soort van reisbureau / organisatie die dat regelen. Je kunt alles ter plaatse regelen. Is wel ff zoeken waar je moet zijn na de grensovergang. Reis is prima te doen op een dag. Koh Chang ri. Bangkok is ook goed te doen. Zou dit alleen niet doen op de dag dat je ook vertrekt ri. Nederland. Dus een dag voor vertrek al de reis naar Bangkok doen.
Plaats reactie