Reis- en stageverhalen Nepal

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
blogkroef

Reis- en stageverhalen Nepal

Bericht door blogkroef »

Ik ben Lars Kroef 19 jaar oud en verblijf sinds begin september in Kathmandu, Nepal. Ik loop hier stage tot eind December en maak verschrikkelijk veel mee. Ik wil graag mensen informeren hoe gaaf Kathmandu is, hoe de Nepalezen binnen het bedrijf denken, ook maken wij unieke dingen mee omdat we vaak worden mee genomen door locals en op plekken komen waar je anders nooit zou komen. Het bedrijf waar ik stage loop is Cloudfactory en ben hier samen met een vriend van me genaamd Ward. Ik heb een klein blogje aan gemaakt, ben er nog verschrikkelijk slecht mee dus sorry als er een keertje iets niet klopt.. Ik zou het echt heel leuk vinden en waarderen om jullie via mijn blog mee te nemen met mijn reis en stage in Kathmandu en Nepal algemeen. Ook zou ik het ontzettend leuk vinden om reacties van jullie te horen wat jullie gedaan hebben of zouden willen doen.
De link van mijn blog is: http://stageinkathmandu.blogspot.com/

Groetenn Lars
Jenny
Reisexpert

Re: Reis- en stageverhalen Nepal

Bericht door Jenny »

Leuk!

Toen ik stage liep in Indonesië deelde ik mijn ervaringen per mail. Pas later zijn die mails op mijn blog beland. Het is echt super omdat vele jaren later terug te kunnen lezen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie