Rondreis naar Sumatra en Lombok

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
TinieVriens

Rondreis naar Sumatra en Lombok

Bericht door TinieVriens »

Ik wil graag een rondreis over Sumatra en Lombok maken. Wie heeft er reisinfo, waar moeten we zijn?
Jenny
Reisexpert

Re: Rondreis

Bericht door Jenny »

Wat wil je weten?
Hoe lang wil je gaan?
Waar houd je van?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Kims
Reisexpert

Re: Rondreis

Bericht door Kims »

Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Erik
Site Admin

Re: Rondreis naar Sumatra en Lombok

Bericht door Erik »

@TinieVriens Veel informatie staat op deze site en op die van Jenny waar je ongetwijfeld veel goede tips vandaan kunt halen. Als je wat specifieker kunt aangeven waar je naar op zoek bent dan kunnen we je beter helpen.
buttercup

Bericht door buttercup »

Sumatra: Bukit Lawang voor Urangutans, vanaf daar hebben wij ook nog een dagtocht gedaan naar Tangkahan waar we op olifanten mochten rijden en ze daarna wassen, dat is echt een aanrader! Wij vlogen naar Kuala Lumpur, daar overnacht in een goekoop hotelletje bij het vliegveld en de volgende dag met AirAsia door naar Medan. Voor Bandah Aceh werd toendertijd (5 jaar geleden) gewaarschuwd i.v.m. mogelijk terrorisme hotbed maar ik geloof wel dat er op een vd eilanden die daar net ten noorden van liggen goed gesurft kan worden en mooi duiken.

Vergeet vooral niet hoe groot de afstanden zijn op Sumatra, van Bukit Lawang tot Lake Toba ben je per taxi namelijk al zo'n 8 uur onderweg! Wij zijn uiteindelijk van Medan naar Bali gevlogen en vanaf daar met de boot naar Lombok (er was toen nog geen vliegveld op Lombok)

Lombok; Kuta Lombok is leuk en relaxt, en ik zou zelf ook zeker de Gili Islands meenemen (ten noordwesten van Lombok).

Dus hangt helemaal af van wat je leuk vindt!
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik wilde uitgebreid reageren maar zie dat het een 'eenposter' is die geen reactie meer heeft gegeven (misschien komt het nog @TinieVriens ).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Plaats reactie