Eerste nacht hostel privékamer?

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
undefined

Eerste nacht hostel privékamer?

Bericht door undefined »

27 september vlieg ik naar Cairns om voor een half jaar door Australië te reizen! Nu wilde ik alvast een hostel gaan boeken daar voor de eerste drie nachten. Ik zat er aan te denken om voor de eerste nacht een privékamer te boeken omdat je vast moe bent na een reis van bijna twee dagen, maar ze zijn natuurlijk wel duurder :+
Wat raden jullie aan?
Erik
Site Admin

Re: Eerste nacht hostel privékamer?

Bericht door Erik »

Het kan zeker voor de eerste paar nachten fijn zijn om even een eigen plekje / kamer te hebben. Voordeel is dat je jezelf kunt terugtrekken en geen gesnurk of last van anderen in de nacht. Dat kan meteen ook een nadeel zijn omdat je minder snel in contact met andere mensen komt (bijvoorbeeld die ook in dezelfde kamer slapen). Je kunt dus zeker overwegen om de eerste drie nachten in een privé kamer te overnachten, maar zou daarna misschien kijken naar een dorm, welke waarschijnlijk nog een stukje goedkoper is ook :)
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Ik heb de eerste nacht een kleine dormkamer genomen. Kies bijvoorbeeld voor een rustig hostel en een 4 persoonskamer. Zo heb je toch nog je sociale contacten, maar is het wel rustig. Als je echt moe bent slaap je toch wel.
zeeppaardje

Bericht door zeeppaardje »

Ik had de eerste nacht ook gekozen voor een 4 persoonsdorm. Volgens mij lagen we er uiteindelijk toen maar met z'n tweeën in. Ik denk dat als je echt moe bent dat je sowieso toch wel slaapt. Ik zou persoonlijk dan ook niet voor een privateroom kiezen, maar dat is een eigen keuze.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik kan me ook wel in bovenstaande antwoorden vinden :)
Plaats reactie