Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Ha, geweldig @Erik! Die had ik nog niet gevonden. Thanks!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
-
- Reisexpert
Over 1,5e dag is het alweer zo ver, terug naar huis reizen. 8 weken genoten hier op elba, best een raar idee om nu weer naar huis te gaan.
P.s. @erik
Thanks voor je berichtje
P.s. @erik
Thanks voor je berichtje

Once a year, go someplace you’ve never been before.
Weet je al wat je gaat doen als je eenmaal thuis bent?
-
- Reisexpert
Weer verder met de studie. Jaar 2 van de 4 op het hbo, begint 5 september weer en dan volgende zomer weer 2 maanden weg als het even kan.
En in de eerste weekenden van september zit ik als grensrechter bij het EJK waterpolo
En in de eerste weekenden van september zit ik als grensrechter bij het EJK waterpolo

-
- Reisexpert
zo, na een bijzonder lastige reis met het italiaanse openbaar vervoer, uiteindelijk toch m'n vlucht gehaald en weer terug in dit koude kikkerlandje. Raar om na 2 maanden zon ineens weer bewolking te zien en een lange broek te moeten dragen, en dat het "normale" leven weer gaat beginnen..
Oh ik vond het Italiaanse openbaar vervoer juist prima werken! Heb er veel mee rond getrokken en was verbaasd over de snelheid en stiptheid (over het algemeen).Arnout3008 schreef:zo, na een bijzonder lastige reis met het italiaanse openbaar vervoer, uiteindelijk toch m'n vlucht gehaald en weer terug in dit koude kikkerlandje. Raar om na 2 maanden zon ineens weer bewolking te zien en een lange broek te moeten dragen, en dat het "normale" leven weer gaat beginnen..
In ieder geval welkom terug! Volgende week zou het weer wat beter moeten zijn.
-
- Reisexpert
@erik
Het is voornamelijk Elba dat behoorlijk onbereikbaar is.. De bus kwam niet opdagen en treinen reden om 8.00 of 15.30.. erg handig met een vlucht om 15.00 haha. Scheen dat ze het "winterschema" al weer hadden ingesteld.
Vanaf Elba is Pisa 2 uur treinen, een uur met de veerboot, 15 minuten transfer met shuttlebus in Pisa, en op Elba zelf nog eens 30 minuten, al met al een aardige reis voor 150 kilometer afstand
Uiteindelijk in een Taxi beland, wat nog een best prijzig grapje werd. Gelukkig een hele leuke vlucht gehad, en weer thuis.
Ondanks dat ik nu net 1 dag terug ben, voelt het alsof ik er al een week ben, en moet ook echt nog even moed verzamelen om weer te beginnen met de colleges aankomende maandag.
Aan de andere kant kan ik nu wel mooi wat meer tijd in ATG steken, want afgelopen 9 weken ben ik praktisch niet online geweest
Het is voornamelijk Elba dat behoorlijk onbereikbaar is.. De bus kwam niet opdagen en treinen reden om 8.00 of 15.30.. erg handig met een vlucht om 15.00 haha. Scheen dat ze het "winterschema" al weer hadden ingesteld.
Vanaf Elba is Pisa 2 uur treinen, een uur met de veerboot, 15 minuten transfer met shuttlebus in Pisa, en op Elba zelf nog eens 30 minuten, al met al een aardige reis voor 150 kilometer afstand

Ondanks dat ik nu net 1 dag terug ben, voelt het alsof ik er al een week ben, en moet ook echt nog even moed verzamelen om weer te beginnen met de colleges aankomende maandag.
Aan de andere kant kan ik nu wel mooi wat meer tijd in ATG steken, want afgelopen 9 weken ben ik praktisch niet online geweest

Welkom terug @Arnout3008
Succs met de colleges. Je hebt het dus naar je zin gehad? Nog wat rondgekeken buiten Elba of was dat niet mogelijk?
Succs met de colleges. Je hebt het dus naar je zin gehad? Nog wat rondgekeken buiten Elba of was dat niet mogelijk?
-
- Reisexpert
Ontzettend naar m'n zin gehad. Helaas buiten Elba niet rond kunnen kijken, maar op het eiland zelf wel gelukkig
Welkom thuis en succes vandaag! Gelukkig was je nog op tijd. Niet echt een ontspannen vertrek op deze manier..
Heerlijke nazomer! Wie is waar wat aan het doen?
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Thuis omringd door ventilatoren zo min mogelijk doen waar je het warm van zou kunnen krijgen....wanneer wordt het nu eindelijk eens een keertje herfst?
Haha ik ben nog wel blij met een paar dagen goed weer! Ik was nog op zoek naar een paar mooi weer foto's en heb deze nu gelukkig kunnen maken. De warmte hoeft van mij in ieder geval niet zo heel erg.
-
- Reisexpert
WizardOfOss schreef:wanneer wordt het nu eindelijk eens een keertje herfst?
Echt..... Rare Hollanders....Erik schreef:De warmte hoeft van mij in ieder geval niet zo heel erg.

You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl