4 weken backpacken

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
Robinverstappen

4 weken backpacken

Bericht door Robinverstappen »

Hallo,

Mijn vriend en ik willen graag 1 maand gaan backpacken maar weten niet goed welke landen bereisbaar zijn in 1 maand.
We willen graag zoveel mogelijk zien maar houden ook van een aantal dagen strand.

Wie kan ons helpen?

Groetjes Robin
zaratoestra
Reisexpert

Re: 4 weken backpacken

Bericht door zaratoestra »

Alles is bereisbaar....welk continent wil je heen. Hoeveel wil je vetalen voor ticket. Of blijf je binnen europa en ga je per bus. Waar liggen je interesses....
Robinverstappen

Bericht door Robinverstappen »

We willen wel naar Azië en het budget ligt rond de 2.500 pp in totaal. In eerste instantie lag onze voorkeur bij Indonesië maar we wisten niet hoeveel eilanden we in 4 weken konden bezoeken. Daarnaast leken andere landen in Azië ons ook leuk, vandaar dus mijn vraag.

Groetjes Robin
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

Robinverstappen schreef:We willen wel naar Azië en het budget ligt rond de 2.500 pp in totaal. In eerste instantie lag onze voorkeur bij Indonesië maar we wisten niet hoeveel eilanden we in 4 weken konden bezoeken. Daarnaast leken andere landen in Azië ons ook leuk, vandaar dus mijn vraag.

Groetjes Robin
2500 euro is een mooi budget voor ZO-Azië. In 4 weken kun je Java bezoeken en eventueel Sumatra erbij doen. Java, Bali en Gilis zouden ook een mogelijkheid zijn, maar dat ligt aan wat jullie zoeken in een reis.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
rindubali
Vakantieganger

Bericht door rindubali »

Ik zelf hou erg van Indonesië en van backpacken (low budget), het liefst vermijd ik toeristische plekken.
Eén van de eilandjes, die nog vrij puur zijn en nog niet gecultiveerd zijn, is Nusa Penida. Ik kom hier graag omdat je hier nog de cultuur
beleeft zoals het vroeger was zonder de commerciële bijbedoelingen zoals op het moedereiland Bali. Je kunt hier prachtige brommertochten maken, trekkingen door het ruige binnenland, duiken, snorkelen. lees er maar eens iets over op mijn site: [verwijderd]
Ik weet daar ook nog enkele goedkope en leuke adresjes om te overnachten.
Plaats reactie