Beste reizigers,
Ik vlieg a.s. vrijdag richting Melbourne en heb een tussenstop van 2 uur in China (Guangzhou).
Nu ben ik erg tevreden met mijn huidige telefoon Huawei P7 maar er zitten nog al wat barsten in inmiddels.
Het nieuwe toestel de P9 heeft een Leica camera en dus perfect voor mooie reis foto's ipv extra camera meenemen.
Mijn idee is om de telefoon daar op het vliegveld misschien goedkoper te kunnen bemachtigen omdat het een Chinees merk is (mits er Engels instelbare taal op staat). Hier in NL kost de telefoon los €488,-.
Heeft iemand hier ervaring mee..een simlock vrije telefoon in het buitenland kopen?
Ik hoor het graag van jullie.
Groetjes,
Sacha
Telefoon kopen, vliegveld in China
- Kims
- Reisexpert
Re: Telefoon kopen, vliegveld in China
Hi,
Ik was 5 jaar geleden in China en heb toen ook gekeken naar electronica etc. De prijzen waren toen vrij vergelijkbaar met prijzen in Westerse landen en helemaal op de vliegvelden want daar is alles altijd duurder. Ik denk dus niet dat het goedkoper zou zijn.
Veel plezier Down Under! Neem je warme en regenkleding mee voor Melbourne, het is er erg fris en nat op het moment!
Ik was 5 jaar geleden in China en heb toen ook gekeken naar electronica etc. De prijzen waren toen vrij vergelijkbaar met prijzen in Westerse landen en helemaal op de vliegvelden want daar is alles altijd duurder. Ik denk dus niet dat het goedkoper zou zijn.
Veel plezier Down Under! Neem je warme en regenkleding mee voor Melbourne, het is er erg fris en nat op het moment!

Travel is the only thing you buy that makes you richer!