Weerbericht Bali en Gili

Stel hier je vragen over Indonesië.
Plaats reactie
sanne07

Weerbericht Bali en Gili

Bericht door sanne07 »

Hallo allemaal!

Over 2 weken is het dan eindelijk zo ver, we gaan 4 weken naar bali en de gilis.
Nu hoor en zie ik het weerbericht en word ik toch een beetje bang :P regen regen regen...
Dacht misschien kunnen de mensen die er nu zijn af en toe even een update geven ^O^ dan kunnen wij kijken of we ons schema gaan aanpassen!!

Alvast bedankt
:)
ketting
Reisexpert

Re: Weerbericht Bali en Gili

Bericht door ketting »

Ik zou me niet teveel zorgen maken, september en oktober zijn doorgaans de droogste maanden. Je gaat vier weken dus je zult heus wel veel mooi weer hebben. Waarschijnlijk valt er ook wel wat regen maar het is niet zo dat het dagen onafgebroken regent, het gaat dan om een korte hevige bui. Je moet maar zo denken, alles wat de komende twee weken valt, dat valt niet als jij er bent.
Kims
Reisexpert

Bericht door Kims »

Hi,

Het regent daar ook zeer plaatselijk en in grote kortdurende hoosbuien. Maar inderdaad zoals gezegd normaliter is het de droogste tijd van het jaar dus waarschijnlijk zal het meevallen.

Veel plezier!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ketting schreef:Ik zou me niet teveel zorgen maken, september en oktober zijn doorgaans de droogste maanden.
Oktober is meestal het begin van het regenseizoen. Maar het regent niet de hele dag, ik zou me geen zorgen maken.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Plaats reactie