Iemand ervaring met VerzekerUzelf?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Plaats reactie
rebeccafs

Iemand ervaring met VerzekerUzelf?

Bericht door rebeccafs »

Hoi,

Ik ga een paar maanden naar Zuid Amerika en ik heb totaal geen verstand van verzekeringen. Ik zag al dat er veel zijn waarvoor ik niet in aanmerking kom omdat je dan maximaal 30/60/90 dagen achtereengesloten weg mag zijn en alles wat wel kan, is erg duur. Dat viel sowieso op: de prijsverschillen zijn groot, maar desondanks is alles duur. En laatst kwam ik opeens VerzekerUzelf tegen, die je voor 8 euro per maand wereldwijd 180 dagen verzekert voor bijna alles en die je elk moment kunt opzeggen. Ziet iemand hier het addertje of is zo'n goedkope reisverzekering echt mogelijk?

En heeft iemand anders een tip voor een goede verzekering?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Rebecca
stevenl
Reisexpert
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met VerzekerUzelf?

Bericht door stevenl »

Verzekeringsmaatschappij is De Europeesche, en die hebben voor reisverzekeringen een goede naam en veel ervaring.

Voor een basisdekking (180 dagen en werelddekking) zijn die 8 Euro per maand erg aantrekkelijk geprijsd, hou er wel rekening mee dat veel dekkingsopties uitgesloten zijn zoals ongevallen, annulering. Maar geen eigen risico, dus dat is positief.

Ziet er naar mijn mening goed uit, maar ken ze verder niet (ik heb jaren in verzekeringen gewerkt maar verzekeruzelf is van na mijn tijd).
Plaats reactie