Gezocht: Zalfje/creme Australie

Heb je vaccinaties of misschien malaria pillen nodig? Welke ziektes zijn er in een land? Maar ook alle andere vragen over je gezondheid zijn hier te vinden.
Plaats reactie
Matthijsg

Gezocht: Zalfje/creme Australie

Bericht door Matthijsg »

Hoi hoi,

Ik zit nu bijna een maand in Australie, Adelaide, voor mijn studie. Echter, ben ik vergeten thuis vaseline (of uienzalf / sudocreme) mee te nemen vanaf huis uit Nederland. Wat is een beetje een vergelijkbare zalf of creme in Australie? Iets dat de huid een beetje vettig houdt en helpt om wondjes wat sneller te herstellen (meerdere malen in mijn vinger gesneden en tegen droge lippen zegmaar. Zo'n zalfje dat je werkelijk bijna overal wel tegen helpt en eigenlijk nooit kwaad kan). Misschien een beetje een aparte vraag, maar ik zoek al dagen naar zo'n zalfje.
Kims
Reisexpert

Re: Gezocht: Zalfje/creme Australie

Bericht door Kims »

Pawpaw cream klinkt als de goede keuze voor je! Als je de pawpaw cream uit de health food shops koopt, zitten er geen petrochemicals in. Anders de bekende Lucas Pawpaw ointment met de petrochemicals in supermarkten en bij de drogist.

Ik stuur regelmatig tubes en potjes Pawpaw cream naar Nederland, mijn moeder noemt het de wondercrème :-)
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Reismeis
Reisexpert

Re: Gezocht: Zalfje/creme Australie

Bericht door Reismeis »

Of lanolin cream!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Plaats reactie