Niet alleen met CarnavalSandervh schreef:Met carnaval moet je naar Den Bosch![]()
Oeteldonk!!
Kaasgehakt in de Plak, bestaat dat nog steeds? 30 jaar geleden at ik dat daar ongeveers eens in de 2 weken, inderdaad erg lekker.Travelator schreef:Haha zijn we het eens oneens. Voor het eerst, geloof ik?
Het centrum is inderdaad niet zo bijzonder, maar de lanen even daarbuiten (vanaf het KK-plein) vind ik zelf prachtig. En inderdaad de natuur rondom uiteraard.
Je bent toch wel kaasgehakt en chocoladetaart gaan eten in de Plak, hoop ik? Anders moet je nog een keer terugkomen! Ik ben er van 4 t/m 23 augustus. Altijd welkom : )
Haha Ja, @stevenl, dat bestaat nog steeds! De groentetaart en de beruchte chocoladetaart zijn er ook al minstens 20 jaar, waarschijnlijk langer : )stevenl schreef:Kaasgehakt in de Plak, bestaat dat nog steeds? 30 jaar geleden at ik dat daar ongeveers eens in de 2 weken, inderdaad erg lekker.Travelator schreef:Haha zijn we het eens oneens. Voor het eerst, geloof ik?
Het centrum is inderdaad niet zo bijzonder, maar de lanen even daarbuiten (vanaf het KK-plein) vind ik zelf prachtig. En inderdaad de natuur rondom uiteraard.
Je bent toch wel kaasgehakt en chocoladetaart gaan eten in de Plak, hoop ik? Anders moet je nog een keer terugkomen! Ik ben er van 4 t/m 23 augustus. Altijd welkom : )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten