Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Bird
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Bird »

Zo, ik ben weer terug op Nederlandse bodem.

Indonesië was weer prachtig! Sumatra is zo groen! Helaas ook veel groen van uitgestrekte palmolieplantages, kunnen we daar niet gewoon allemaal mee stoppen?
Ook Maleisië blijft een fijn land om rond te reizen, het gaat allemaal zo soepel daar. En lekker eten, oooooh!
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik zag je foto's voorbij komen, maar het zag er echt fantastisch uit!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wat een chaaaaaaaaos hier op de weg, allemaal mensen die naar de luchtmachtdagen gaan. De apaches en chinooks vliegen over ons huis, dus wij kunnen gewoon thuis blijven haha. Het is wel een aanrader trouwens, echt een bezoekje waard! Wij zijn in 2011 geweest. Dit jaar slaan we even over ivm de kids.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ik dacht dat het dit jaar in Volkel zou zijn, want ik zag ook al de hele week vliegtuigen overvliegen.
Arnout3008
Reisexpert

Bericht door Arnout3008 »

Begin nu toch wel wat nerveus te worden, donderdag tentamen Information Technology. 400 pagina's aan tekst en daarnaast nog een hoop opdrachten in excel en acces kunnen doen, en zo'n IT held ben ik niet |:(
Once a year, go someplace you’ve never been before.

Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Arnout3008 schreef:Begin nu toch wel wat nerveus te worden, donderdag tentamen Information Technology. 400 pagina's aan tekst en daarnaast nog een hoop opdrachten in excel en acces kunnen doen, en zo'n IT held ben ik niet |:(
Bij twijfel is het antwoord altijd C (Dat is statistisch gezien een zeer goede gok :P)
Arnout3008
Reisexpert

Goed advies @Erik. Geldt dat ook bij meer dan 3 opties als antwoord? :9
Wordt hoogstwaarschijnlijk een gevalletje hertentamen, maargoed daar zijn die dingen dan ook voor. Gaat voornamelijk over het gebruiken van formules in excel, zoals IF en Vlookup en nog een heleboel meer.
Gelukkig beginnen we volgend jaar met de leuke (hopen we dan maar) vakken zoals Strategic Export Management ^O^

En nog maar 18 dagen te gaan tot vakantie *O*

Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

=SOMPRODUCT((verkoopboek!E6:E77=3)*(verkoopboek!B6:B77>=Data!E3)*( verkoopboek!B6:B77<=Data!F3)*(verkoopboek!F6:F77)) :) Leuk!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb geen nakijkwerk. Dat is een unicum.

Maandag zijn de schoolexamens, dan komt de grote bulk binnen. Over 3,5 week vakantie :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Arnout3008
Reisexpert

Erik schreef:=SOMPRODUCT((verkoopboek!E6:E77=3)*(verkoopboek!B6:B77>=Data!E3)*( verkoopboek!B6:B77<=Data!F3)*(verkoopboek!F6:F77)) :) Leuk!
Ja, dit soort dingen inderdaad! Bepaalde delen zijn nog wel leuk & interessant, al is het soms wel erg ingewikkeld met alles Engelstalig :P

Lekker @jenny, bijna vakantie dus!

Arnout3008
Reisexpert

Zo, backpack en tas met duikspullen zijn gepakt, daypack ligt ook klaar en morgen is het dan eindelijk zo ver! Richting Italië voor 2 maanden *O*
Super veel zin in ^O^

menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Heel veel plezier Arnout!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@ehouse ik heb je berichtje even apart gezet omdat het dan meer opvalt zie: visa-free-visum-shanghai-t32432.html
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Arnout3008 schreef:Lekker @jenny, bijna vakantie dus!
Yes, gisteravond de laatste cijfers ingevoerd! Nu een week met (rapport)vergaderingen en zaken die al te lang zijn blijven liggen :) Heerlijk.

Ik zie in je handtekening dat je je DM gaat doen deze zomer. Veel plezier! Geen voor de hand liggende locatie. (Ik heb het zelf in NL gedaan, ook niet logisch.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

menasil schreef:@ehouse ik heb je berichtje even apart gezet omdat het dan meer opvalt zie: visa-free-visum-shanghai-t32432.html
Bedankt maar ik weet het antwoord ondertussen aangezien mijn vlucht afgelopen weekend was. Het is dus gelukt, op voorhand bij het inchecken in Amsterdam gevraagd of ik dit moest melden, ze zeiden van niet, dus bij aankomst in Shanghai naar de douane gewandeld, daar bleek dus ook een aparte loket te zijn voor het 144h visa-free (het is opgetrokken) al was dat gesloten, dus gewoon aangesloten in de normale rij, mijn paspoort en boarding kaart voor Vietnam afgegeven, en kreeg gemakkelijk een stempel in mij paspoort. Vervolgens nog genoeg tijd gehad om Sjanghai te bezoeken en ruim terug op tijd. maw het is zeer simpel, bij mijn vlucht naar Vietnam wel een groep Nederlandse studenten gesproken, die dat ook van plan waren maar iemand had hun op de luchthaven wijs gemaakt dat dit niet ging..
Plaats reactie