Wat is jouw favoriete badhuis in Boedapest?
Wat is jouw favoriete badhuis in Boedapest?
In Boedapest zijn verschillende badhuizen met thermale baden. Zelf ben ik al in het Szecheny badhuis geweest en in het Gellert, maar ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn. Over 3 weken ben ik weer een dagje in Boedapest en ik twijfel nog welk badhuis we (ik en mijn man) dan zullen bezoeken.
Misschien dat jullie verhalen en ervaringen de keuze makkelijker maken, en anders kan dit misschien een nuttig topic zijn voor iemand die helemaal nog nooit in Boedapest is geweest.
Mijn eigen ervaring:
Gellert is mooier, maar wel een stuk kleiner. Bij Szecheny vonden wij vooral het warme buitenbad heel gaaf, toen wij er waren sneeuwde het en werd het al donker, de stoom boven het buitenbad van 38 graden maakte de ervaring extra speciaal.
Wellicht dat we in januari Kyrali gaan bezoeken, of anders het Gellert, omdat mijn man daar nog niet geweest is.
Misschien dat jullie verhalen en ervaringen de keuze makkelijker maken, en anders kan dit misschien een nuttig topic zijn voor iemand die helemaal nog nooit in Boedapest is geweest.
Mijn eigen ervaring:
Gellert is mooier, maar wel een stuk kleiner. Bij Szecheny vonden wij vooral het warme buitenbad heel gaaf, toen wij er waren sneeuwde het en werd het al donker, de stoom boven het buitenbad van 38 graden maakte de ervaring extra speciaal.
Wellicht dat we in januari Kyrali gaan bezoeken, of anders het Gellert, omdat mijn man daar nog niet geweest is.
Re: Wat is jouw favoriete badhuis in Boedapest?
Ik ben paar jaar terug in Budapest ook naar Szecheny geweest. zelfs 2x. Ik vond het er heerlijk. Het was wel erg druk maar met name het buitenbad was geweldig en lekker warm.
Destijds kwam ik via google uit op allemaal recensies/advertenties mbt Kiraly dacht ik dat dat met name voor bepaalde seksuele handelingen interessant zou zijn. Ik zag nu op tripadvisor iig van afgelopen 2 jaar niet meer van dat soort zaken voorkomen dus denk dat het inmiddels anders is
Destijds kwam ik via google uit op allemaal recensies/advertenties mbt Kiraly dacht ik dat dat met name voor bepaalde seksuele handelingen interessant zou zijn. Ik zag nu op tripadvisor iig van afgelopen 2 jaar niet meer van dat soort zaken voorkomen dus denk dat het inmiddels anders is

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Toen ik in Budapest woonde ging ik meestal naar sczechenyi, die was makkelijk te bereiken en had leuke studentenkorting.
Rudas vond ik vooral erg mooi, Gelert was ik iets minder over te spreken, net te klein en te druk (rond oud en nieuw destijds)
Rudas vond ik vooral erg mooi, Gelert was ik iets minder over te spreken, net te klein en te druk (rond oud en nieuw destijds)
Maar in het Rudas bad mogen mannen en vrouwen niet tegelijk naar binnen toch?
Ik zou het leuk vinden om een bad te bezoeken wat ik nog niet gezien heb, maar mijn man en ik moeten wel samen kunnen gaan.
Morgen gaan we en dan zitten we overmorgen alweer in Wenen, ik heb er zin in!
Ik zou het leuk vinden om een bad te bezoeken wat ik nog niet gezien heb, maar mijn man en ik moeten wel samen kunnen gaan.
Morgen gaan we en dan zitten we overmorgen alweer in Wenen, ik heb er zin in!
Ik ben ook in Gellert en Szechenyi geweest en vond de laatst het mooist. Groot, veel baden, geweldig buitenbad. En die schakende mannetjes, zo grappig! Ik vond het heerlijk om na een drukke, lange, warme dag vanaf een uur of 5 een paar uurtjes daar te vertoeven.
-
De Szenchenyi baden zijn prachtig!
Een voordeel hiervan is dat het buiten gemengd is.
Dus genieten samen met mijn man.
We hebben er een blog over geschreven.
[verwijderd]
Een voordeel hiervan is dat het buiten gemengd is.
Dus genieten samen met mijn man.
We hebben er een blog over geschreven.
[verwijderd]