Ik ben een aantal weken terug van mijn eerste backpacktrip - naar indonesie - ik ben absoluut verkocht aan het concept, en zou volgend jaar willen beginnen met een jaar te gaan backpacken.
Hierna denk ik niet dat mijn mindset het nog zal aankunnen om in Belgie te blijven wonen, daarom ben ik nu mijn permanente immigratie al aan het plannen.
Na dit jaar backpacken denk ik nog een jaar tot anderhalf jaar terug te komen om te gaan werken, en daarna te vertrekken naar australie en nieuw zeeland om working visas te gaan doen, aangezien dit maar tijdelijke oplossingen/ werkgevers zijn, ben ik nu al aan het denken om daarna te doen. ik denk aan mijn diploma leerkracht te halen om ergens engels te gaan geven, wat een leuke optie is, maar ik denk niet dat ik jaren aan een stuk wil/ kan lesgeven.
mijn 2de optie is een diploma electro mechanica halen, aangezien dat dit vrij breed is, probleem hier is dat het 2 of 3 jaar duurt, en ik niet meer zo lang in belgie wil blijven.
AL jullie tips over werken in het buitenland en nuttige diplomas en makkelijke (snelle) manieren om ze te behalen, ook naar leuke of goede landen om te werken ben ik benieuwd.
Alvast bedankt mensen, denk hier even over na, u kan mijn leven veranderen