wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
wxnderlustfine
Reiziger

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door wxnderlustfine »

Ik ga naar Slovenië in de zomervakantie. Drie weken van camping naar camping met mijn ouders en zusje. Ik ben er nog nooit geweest, dus ben erg benieuwd!
Arnout3008
Reisexpert

Bericht door Arnout3008 »

Over minder dan een maand vertrek ik voor 2 maanden naar Elba om te werken als Divemaster! heerlijk vooruitzicht wat ook die laatste 2 weken tentamens en college een stuk makkelijker maakt om doorheen te komen :) Super veel zin in! *O*
Once a year, go someplace you’ve never been before.

Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

@wxnderlustfine, Slovenie is een prachtig land! Heb er zelf twee jaar gekampeerd. Veel plezier!

@Arnout3008, wat leuk zeg, een geweldig vooruitzicht inderdaad! Succes met de tentamens!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Arnout3008
Reisexpert

Dankjewel @reismeis! Moet goed komen, heb tot nu toe alles gehaald met nog maar 4 vakken te gaan! Daarna rustig aan voorbereidingen treffen en wennen aan het idee dat het al bijna zo ver is :P

wxnderlustfine
Reiziger

Bericht door wxnderlustfine »

@reismeis, dankjewel! Heb je misschien nog leuke camping tips? ;-)
Bird
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Bird »

Terschelling! Over ruim vijf weken alweer, even een paar dagen uitwaaien. Want een jaar zonder Terschelling is onmogelijk O-)
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ik ben nog nooit op Terschelling geweest, erg he.. Ameland ken ik wel redelijk goed, hier heb ik ongeveer 5 jaar gewerkt.

@wxnderlustfine, wij kampeerden op Camp Smlednik. Het is een vrij eenvoudige, maar nette camping met schoon sanitair en vriendelijk personeel en een restaurant. Een goede uitvalsbasis voor Lake Bled en Bohinj, Ljubljana, de kust etc, vonden wij.
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Bird
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Bird »

Ik wilde in het najaar eigenlijk naar Portugal, maar ik kwam afgelopen week een zeer interessant geprijsd ticket -met zeer gunstige tijden- tegen naar Split (Kroatië), dus nou ja... nu ga ik daar maar heen in oktober *O*
Ik ben een jaar of 13 geleden voor het laatst in Kroatië (en Slovenië) geweest. Alleen in Istrië, nog voor de grote toeristenstroom op gang kwam. Ik ben benieuwd hoe het land is veranderd, en ik ben benieuwd naar de Dalmatische kust.
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Wat leuk Bird!
Ik vertrek morgen naar Split, veel zin in!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Bird
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Bird »

Oh leuk Yvonnetje! Heb je plannen, wat wil je zien?
Veel plezier!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ga donderdag naar Sevilla. *O*
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Klinkt allemaal als leuke plannen :D

Na Newcastle/Durham is het voor mij even aftellen naar half september :) Wel heb ik afgelopen weekend tickets geboekt naar Warschau (begin januari) en Berlijn (eind januari). Het valt mij op dat steeds meer maatschappijen het "light" ticket systeem invoeren waarbij je dus een ticket koopt zonder ruimbagage. Gek genoeg kwam ik dus bij LOT tegen dat je dan ook geen drankje en hapje meer aan boord krijgt met de goedkoopste klasse? LOT werkt niet met een vaste prijs zoals KLM als je ruimbagage wilt boeken maar zij werken net als oa Lufthansa met verschillende klassen tickets. Dit ticket is niet altijd iets duurder maar kan ook fors duurder zijn en voor een vlucht waren de goedkope 'zonder bagage tickets' al uitverkocht. Ik betaalde 20 euro meer en was daarmee 50 euro (!) goedkoper uit dan voor eenzelfde vlucht met KLM inc koffer. Omdat ik nogal veel meesleep naar Warschau, heb ik een ticket geboekt in een hogere prijsklasse; daar zit koffer bij en wel een hapje/drankje. Hoe gaan ze dat controleren in het vliegtuig?! Ik snap dat niet.
Arnout3008
Reisexpert

@menasil
Misschien controleren ze dat aan de hand van een tablet met het serveren van een drankje. Heb ik een keer gehad, wisten precies wie je was, welke stoel je had geboekt en met wie. Lijkt me dat dit met verschillende soorten ook mogelijk moet zijn om in te zien?

nog maar 6 daagjes en dan vertrek ik eindelijk naar Elba! *O* zondag 13.40 vlieg ik op Pisa en 1 september weer richting huis

Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

@menasil volgens mij gaat dat op basis van stoelnummers.
MarcelV
Vakantieganger

Bericht door MarcelV »

Komende maandag vertrek ik naar Thailand voor onbepaalde tijd om te werken. Ben druk bezig met de laatste voorbereidingen.
Plaats reactie