Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Bird schreef:Goedemorgen! Turkish is mij altijd goed bevallen, fijn dat meer mensen dat nu hebben ervaren. Zou bijna denken dat mijn vluchten een uitzondering zijn
Het is zeker erg benauwd daar? In Nederland is het ook uitzonderlijk warm!
Ik denk dat ze de afgelopen jaren aardig geïnvesteerd hebben en daardoor een hele goede middenmoter zijn geworden.
Ja, het is stervensbenauwd hier, 35 graden ofzo. Even aan wennen...
Nou, ik ben even op Nederlandse bodem! Vooral om mijn werkvisum aan te vragen, maar maak ook goed gebruik van de tijd en regel een hoop dingen voor mijn bruiloft!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Erik schreef:
Goedemorgen! Turkish is mij altijd goed bevallen, fijn dat meer mensen dat nu hebben ervaren. Zou bijna denken dat mijn vluchten een uitzondering zijn
Ik heb ook altijd goede ervaringen met Turkish Airlines gehad. En al vanaf 2008.
We hebben een paar roerige weken gehad. A. is een poosje opgenomen geweest in het ziekenhuis en M. had die hele nare buikgriep te pakken en kreeg tegelijkertijd drie kiezen. Maar nu gaat het goed gelukkig! Hoe gaat het u @Erik?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Wat staat ie leuk op de foto! Ik zie soms echt dramatische foto's voorbij komen van kindjes die de oogjes nauwelijks open kunnen hoofd of recht kunnen houden en die toch een pasfoto moeten hebben...
Morgen met ruim 20 mensen uit het dorp hier de houten structuur van het huisje recht zetten... Daarna samen eten en drinken (rijstwhisky en bier). Zachtjesaan gaat het wat worden. Visvijver ook steeds wat groter, nu 416 kruiwagens zand eruit gehaald.