Auto huren in Spanje zonder credit card
Auto huren in Spanje zonder credit card
Ik zou in juni graag een roadtrip maken met een vriendin van Sevilla naar Zuid-Portugal en zo over de kustlijn naar Lissabon.
We zoeken een autoverhuur bedrijf waar we kunnen huren zonder credit card, dus met debit kaart of cash, iemand ideeën ?
Een andere obstakel is dat ik 21 ben en iets meer als 1 jaar mijn rijbewijs heb. Ik weet dat het in de meeste bedrijven mogelijk is om alsnog een auto te huren mits een young drivers fee, maar in mijn geval moet het dus ook één zijn waar ik geen credit card voor nodig heb.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
We zoeken een autoverhuur bedrijf waar we kunnen huren zonder credit card, dus met debit kaart of cash, iemand ideeën ?
Een andere obstakel is dat ik 21 ben en iets meer als 1 jaar mijn rijbewijs heb. Ik weet dat het in de meeste bedrijven mogelijk is om alsnog een auto te huren mits een young drivers fee, maar in mijn geval moet het dus ook één zijn waar ik geen credit card voor nodig heb.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Re: Auto huren in Spanje zonder credit card
Laatst toevallig eens uitgezocht en kwam toen uit bij https://www.sunnycars.nl/all-inclusive- ... reditcard/
Ze zijn niet heel goedkoop, maar op hun site te zien wel flexibel. Eventueel kun je ook bij sommige maatschappijen de creditcard van je ouders gebruiken om garant te staan.
Ze zijn niet heel goedkoop, maar op hun site te zien wel flexibel. Eventueel kun je ook bij sommige maatschappijen de creditcard van je ouders gebruiken om garant te staan.
-
- Wereldreiziger
Heb zeer regelmatig een auto gehuurd in Spanje, maar het is mij niet gelukt zonder een creditcard te overleggen. Heeft alles te maken met het eigen risico waarvoor je via je creditcard borg staat. In beginsel reserveren zij het bedrag via je creditcard en mocht er niets bijzonders aan de hand zijn, dan wordt de reservering ongedaan gemaakt. In geval van schade kan het zijn dat zij de maximum borg van je rekening afboeken en dat kan aardig wat zijn. Zo rond de € 600,00 en meer. Je kunt het eigen risico afkopen tegen een dagpremie, die naar gelang de tijd dat je de auto huurt duur of goedkoper kan zijn.
hey Sofie, waarom zo moeilijk doen? Neem gewoon een creditkaart. Bij de ING bank is dat gratis als je daar een rekening hebt. Of een VISA card, zeer makkelijk en betrouwbaar. Je hebt dan tevens een kaart waarmee je makkelijk en veilig kan betalen, hotels /hostels etc, kan boeken. Overal in de wereld heb je een credicard nodig als je reist. Je bent meteen verzekerd.
succes, Anouska
succes, Anouska
-
- Reisexpert
Ik zou ook gewoon een credit card nemen. Da's gemakkelijk en gratis. Net zoals Anouschka aanhaalt.
Soms zijn ze zodanig streng rond die kredit kaart, zelfs op het belachelijke af.
Ik had met mijn visa kaart een auto geboekt waarvan mijn man chauffeur was. Eenmaal ter plekke kregen we de auto niet mee omdat de chauffeur niet met zijn eigen visa kaart betaald had. :-(
Uiteindelijk serieus was geklaagd en van ons oren gemaakt en toen konden we door extra papieren in te vullen toch die auto meenemen.
Soms zijn ze zodanig streng rond die kredit kaart, zelfs op het belachelijke af.
Ik had met mijn visa kaart een auto geboekt waarvan mijn man chauffeur was. Eenmaal ter plekke kregen we de auto niet mee omdat de chauffeur niet met zijn eigen visa kaart betaald had. :-(
Uiteindelijk serieus was geklaagd en van ons oren gemaakt en toen konden we door extra papieren in te vullen toch die auto meenemen.