Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
@menasil en @TimonT1808, Belfast en Aruba lijken me ook heerlijke bestemmingen. Vooral naar Belfast (en omgeving) ben ik heel nieuwsgierig.
Ik meldde het al ergens anders op het forum, maar ik heb vandaag een 360-graden camera gekocht. Deze zal ik uitgebreid gaan testen in Albanie Daarnaast blijf ik ook gewoon filmen en fotograferen, dus ik ga het nog druk krijgen.
Mijn focus zal overigens bij fotografie blijven liggen.
Over een maand tijdelijk Australië verlaten om achtereenvolgend Singapore (4 dagen), Filipijnen (30 dagen) en Maleisië (week) te bezoeken. Daarna even een maand 'thuis' en weer Down Under .
22 mei vertrekken we richting Corsica.
We overnachten in Ibis budget in Mulhouse en rijden dan naar Savona in Italië om daar de nachtboot met hut te nemen naar Bastia.
Ergens begin juli weer terug naar NL voor de grote hitte en drukte.
Onze puppy van dan 7 maanden zorgt voor extra plezier, hopen we
Wat een fijne vooruitzichten!! Wij blijven deze zomer lekker dicht bij huis en gaan een week naar Duitsland (Luneburger Heide), vind dat wel zo fijn met een dan 2-jarige en een baby van 4,5 maand. In september hebben we een familieweekend op een Landal park in NL. Op stap met twee kleintjes betekent een hele volksverhuizing, dus even geen vliegreisjes voor ons. Vind het knap dat anderen dat kunnen haha!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Het wordt geen Berlijn en geen Brugge, maar... Boedapest!
Zaterdagochtend vertrekken we vanaf Eindhoven en vrijdags komen we weer thuis.
Zijn jullie al eens in Boedapest geweest?
Leuk! Budapest is super leuk. Ben er nu 2 keer geweest en blijf het een erg leuke stad vinden.
Tip, loop eind vd dag richting het paleis / fort (ben even kwijt wat het precies was) boven op de berg. Mooi uitzicht op de kettingbrug terwijl die verlicht is, net als het parlement.
Kun je een aantal hele gave foto's maken! Wisseling van de wacht bij het parlement is ook leuk om te zien, doet erg communistisch aan.
Bijlagen
DSC00644.JPG (5.96 MiB) 269 keer bekeken
Kettingbrug
DSC00643.JPG (4.1 MiB) 269 keer bekeken
Parlement
DSC00633.JPG (5.57 MiB) 269 keer bekeken
Once a year, go someplace you’ve never been before.
@wxnderlustfine Het is makkelijker om een apart topic aan te maken voor tips. Niet alleen valt dat meer op, ook anderen kunnen dan jouw topic makkelijker vinden en gebruiken voor hun reizen
@Jenny Belfast was erg leuk! Heb mij goed vermaakt en kan het aanraden! Zie ook wat belevenissen/tips: post151550.html#p151550
Ik denk erover om eind dit jaar weer naar Astana te gaan
Nog meer Boedapest-gangers, leuk! Wij gaan er een paar dagen heen na onze bruiloft. En dan ook nog Kroatie, heel veel zin in! Zal even een Boedapest-topic maken want goede tips zijn altijd welkom.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Wat leuk Yvonnetje! Wij zijn maar 1 dag geweest, we hebben vooral de binnenstad gezien.
We zijn op zoek naar een zonnige bestemming voor februari. Weet iemand hoe warm of koud het in zuid Portugal/Spanje is in februari? Mocht iemand nog tip hebben wat accommodatie, bestemming oid betreft, ik hou me graag aanbevolen!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Reismeis schreef:Wat leuk Yvonnetje! Wij zijn maar 1 dag geweest, we hebben vooral de binnenstad gezien.
We zijn op zoek naar een zonnige bestemming voor februari. Weet iemand hoe warm of koud het in zuid Portugal/Spanje is in februari? Mocht iemand nog tip hebben wat accommodatie, bestemming oid betreft, ik hou me graag aanbevolen!
Toevallig zat ik de afgelopen 3 jaar in de voorjaarsvakantie in Barcelona, Porto en Valencia
In Portro had ik een beetje pech met het weer (twee dagen regen), op de andere twee bestemmingen was het zonnig en lekker warm. ik zal je een PB sturen met adresjes om te eten en slapen. Toevallig heb ik beide keren een videoreview van mijn appartement geplaatst.
Van het weekend de knoop doorgehakt en gelijk alle tickets geboekt voor een trip naar Zuid Afrika!! In oktober heerlijk genieten van een prachtige roadtrip van Johannesburg naar Kaapstad
whotravelsfar schreef:Van het weekend de knoop doorgehakt en gelijk alle tickets geboekt voor een trip naar Zuid Afrika!! In oktober heerlijk genieten van een prachtige roadtrip van Johannesburg naar Kaapstad
Gaaf! Ga je op eigen gelegenheid of georganiseerd? Ben wel benieuwd naar je route namelijk.