Hallo allemaal,
over een paar weekjes vertrek ik naar Vietnam om daar 3 weken te reizen. Nu lees ik over verschillende hostels goede verhalen, maar de meeste hiervan zijn toch 'party' hostels.
Iemand van jullie tips voor de wat kleinere hostels, die daar minder bekend om staan. Het gaat dan om de grotere plaatsen als: Hanoi, Hoi An en Saigon.
Alvast bedankt!
Hostels Vietnam
Re: Hostels Vietnam
Hoi,
Er zijn genoeg guesthouses of wat fijnere hostels in Vietnam te vinden. Ik zelf vond homestays het leukste.
In Hanoi heb ik geslapen in Hanoi Brother Inn een hele fijne hostel met erg behulpzame mensen.
Ze hebben alleen geen gezameljike relax ruimte. Mocht je andere reizigers willen ontmoeten.
Naast het hostel zit Flipside hostel. Vond ik ook een fijn hostel. Is iets meer richting een party hostel maar niet overdreven.
Ze hebben namelijk een dakterras met een bar.
In Hoi An sliep ik in Mango Garden Homestay. Enorm leuke gastvrouw en grote bedden.
Mocht je naar Sapa gaan, ik heb een fantastische ervaring gehad bij Sapa Volunteer Homestay. Is in een dorpje net buiten Sapa.
Als je alleen reist is het ideaal om mensen te ontmoeten tijdens hun trekking.
Groetjes Foek
Er zijn genoeg guesthouses of wat fijnere hostels in Vietnam te vinden. Ik zelf vond homestays het leukste.
In Hanoi heb ik geslapen in Hanoi Brother Inn een hele fijne hostel met erg behulpzame mensen.
Ze hebben alleen geen gezameljike relax ruimte. Mocht je andere reizigers willen ontmoeten.
Naast het hostel zit Flipside hostel. Vond ik ook een fijn hostel. Is iets meer richting een party hostel maar niet overdreven.
Ze hebben namelijk een dakterras met een bar.
In Hoi An sliep ik in Mango Garden Homestay. Enorm leuke gastvrouw en grote bedden.
Mocht je naar Sapa gaan, ik heb een fantastische ervaring gehad bij Sapa Volunteer Homestay. Is in een dorpje net buiten Sapa.
Als je alleen reist is het ideaal om mensen te ontmoeten tijdens hun trekking.
Groetjes Foek