Betaalbaar met een groep naar Zweden
-
- Vakantieganger
Betaalbaar met een groep naar Zweden
Hee!
Aanstaande zomer ga ik als staflid met een scoutinggroep tien dagen op kamp in Zweden. Met een twintigtal jongens en meisjes van 15 tot en met 18 jaar en vijf stafleden gaan we er een leuke tijd van maken. Ik ben benieuwd of jullie tips hebben hoe we het vervoer, eten en drinken en de activiteiten betaalbaar kunnen houden. Met een grote groep is dit soms een uitdaging. Accommodatie hebben we al geregeld. We gaan met busjes en auto's naar het land toe en verblijven in Broddetorp. Tips zijn erg welkom. Alvast bedankt!
Groetjes Ilse
Aanstaande zomer ga ik als staflid met een scoutinggroep tien dagen op kamp in Zweden. Met een twintigtal jongens en meisjes van 15 tot en met 18 jaar en vijf stafleden gaan we er een leuke tijd van maken. Ik ben benieuwd of jullie tips hebben hoe we het vervoer, eten en drinken en de activiteiten betaalbaar kunnen houden. Met een grote groep is dit soms een uitdaging. Accommodatie hebben we al geregeld. We gaan met busjes en auto's naar het land toe en verblijven in Broddetorp. Tips zijn erg welkom. Alvast bedankt!
Groetjes Ilse
Re: Betaalbaar met een groep naar Zweden
Als je zelf eten kunt koken (en evt lunchpakketten kunt maken), hoeft een vakantie in Zweden niet heel duur te zijn. Ik weet niet of die mogelijkheid er is?
Ik vind vooral uit eten en 'even wat drinken' altijd best een aanslag op m'n budget daar.
Qua activiteiten heb ik geen suggesties.
Ik vind vooral uit eten en 'even wat drinken' altijd best een aanslag op m'n budget daar.
Qua activiteiten heb ik geen suggesties.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
-
- Vakantieganger
Bedankt voor je tip! We waren van plan om zelf te koken omdat dit past bij scouting en kamperen.
Wat leuk dat jullie met zijn allen naar Zweden gaan! Prachtig land met veel mogelijkheden
Ik ben ook jaren lid geweest van een scouting club, brings back memories! Wat eten en drinken betreft, dit is helaas niet goedkoop. Met name vlees. Je kunt vanuit NL eventueel ingeblikt vlees/bbq worstjes (voor op een stokkie boven het vuur
) meenemen. Er staan regelmatig kraampjes met goed betaalbaar zelfverbouwd fruit oid langs de kant van de weg, misschien is dat iets om in de gaten te houden. Pannenkoeken, bonenschotel, pasta met een saus van tomatenpuree, rijst.. Dit kun je allemaal heel makkelijk aanvullen met diverse groenten. Wat activiteiten betreft, lekker de bossen induiken of het water opzoeken!

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Oh en misschien kun je contact zoeken met een scoutingvereniging in de buurt van jullie accommodatie, misschien hebben zij nog tips? Of materiaal waar jullie gebruik van kunnen maken?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
-
- Vakantieganger
Bedankt voor je tips, Reismeis! We zullen onderweg goed om ons heen kijken of we de kraampjes zien.