Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Mensen, ik ben aan het kijken voor vluchten naar nieuw Zeeland (Auckland) . Met een super super deal vlieg je erheen voor 700€, al moet je dan wel heel veel geluk hebben dat er voor jou periode een deal komt.
Wat realistischer/algemener zijn de onderstaande prijzen inclusief bijbehorende vliegduur.
1. Goedkoper maar langzaam
China airlines
heen: 37:40 uur - terug: 45:40! uur.
Prijs 910 a 950€
2. Duurder maar sneller
Qatar airways
heen 25:50uur - terug 33:40uur
Prijs 1115 a 1150€
Oftewel een prijs verschil van 200€ (+-20%)
Ik zit zelf een beetje in een dubio, aangezien je natuurlijk die 200€ super kan besteden in NZ zelf, echter krijg je er wel 2 dagen extra op bestemming voor terug.
Hoe zouden jullie deze afweging maken?
Wat realistischer/algemener zijn de onderstaande prijzen inclusief bijbehorende vliegduur.
1. Goedkoper maar langzaam
China airlines
heen: 37:40 uur - terug: 45:40! uur.
Prijs 910 a 950€
2. Duurder maar sneller
Qatar airways
heen 25:50uur - terug 33:40uur
Prijs 1115 a 1150€
Oftewel een prijs verschil van 200€ (+-20%)
Ik zit zelf een beetje in een dubio, aangezien je natuurlijk die 200€ super kan besteden in NZ zelf, echter krijg je er wel 2 dagen extra op bestemming voor terug.
Hoe zouden jullie deze afweging maken?
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Ik zag op een andere site retourtje sydney voor 600 euro 

Wow! Boeken!!! Met welke maatschappij?
Qatar.. Het is de stunt site dus je vliegt wel vanaf Pisa, maar terug op Amsterdam. Ook tijdsgebonden natuurlijk. Helaas kan ik dus niet boeken, maar als iemand vrij is!
Ik moet eigenlijk nog even melden dat Travelator en ik afgelopen donderdag enkele uren op een uitermate zonnig terras hebben gespendeerd in het kader van een allereerste mini-meet. Er waren ook bier, wijn en tapas bij betrokken
Eindconclusie: we hebben heel erg veel overeenkomsten, maar Siem houdt erg erg erg veel van dieren en ik echt absoluut niet (hoewel ik ze dan toch ook weer niet eet).

Eindconclusie: we hebben heel erg veel overeenkomsten, maar Siem houdt erg erg erg veel van dieren en ik echt absoluut niet (hoewel ik ze dan toch ook weer niet eet).
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
Maar geen selfie gemaakt ? 

Nee nee, ik doe niet aan selfies 

-
- Reiziger
Heeft er iemand de serie Langs de oevers van de Yangtze gezien?
Toevallig heb ik de serie gevolgd. Erg mooie serie over het indrukwekkende China, bizar hoe het daar er aan toe gaat.wxnderlustfine schreef:Heeft er iemand de serie Langs de oevers van de Yangtze gezien?
Een aanrader voor iedereen.
De serie 'langs de oevers van de Yangtze' heb ik niet gevolgd. Ik ga morgen naar een lezing van de presentator.
Ik heb een nieuw speeltje gekocht voor m'n verjaardag: een camera waarmee ik 360graden kan filmen. Ik ben zo benieuwd hoe dat gaat bevallen!
Ik ga hem in ieder geval volgende week op vakantie uitgebreid tijdens.
Ik heb een nieuw speeltje gekocht voor m'n verjaardag: een camera waarmee ik 360graden kan filmen. Ik ben zo benieuwd hoe dat gaat bevallen!
Ik ga hem in ieder geval volgende week op vakantie uitgebreid tijdens.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Schijnt helemaal hot te zijn dat 360 graden filmen. Wat voor camera heb je precies gekocht?
Ik heb de serie gezien, prachtig! (Net als de VPRO-serie van Wilfred de Bruijn over Frankrijk overigens, ook top!)
Lijkt me ook een hele interessante man, die Ruben. Zo onbevooroordeeld China kunnen laten. Volgens mij was er een fototentoonstelling van hem ergens (te ver weg) in Groningen dacht ik?
Lijkt me ook een hele interessante man, die Ruben. Zo onbevooroordeeld China kunnen laten. Volgens mij was er een fototentoonstelling van hem ergens (te ver weg) in Groningen dacht ik?
De Ricoh Theta S.Erik schreef:Schijnt helemaal hot te zijn dat 360 graden filmen. Wat voor camera heb je precies gekocht?
Eigenlijk wilde ik wachten op de Nikon KeyMission, maar door de aardbeving in Japan is de release nogmaals uitgesteld. Ik heb geen zin te wachten tot oktober

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik was gisteren toerist in eigen land, telt dat ook?
Een dagje bollenstreek gedaan, fiets gehuurd en gaan! Wat mij opviel was dat ik maar heel weinig Nederlanders heb gezien onderweg, vooral veel buitenlandse toeristen (te herkennen aan fietshelm en fluorescerend vestje
).
Bollenvelden in alle kleuren van de regenboog, het blijft een prachtig gezicht.
Een dagje bollenstreek gedaan, fiets gehuurd en gaan! Wat mij opviel was dat ik maar heel weinig Nederlanders heb gezien onderweg, vooral veel buitenlandse toeristen (te herkennen aan fietshelm en fluorescerend vestje

Bollenvelden in alle kleuren van de regenboog, het blijft een prachtig gezicht.
-
- Reiziger
Hoi!
https://www.geoguessr.com/challenge/LIt5L09A3mMWdp6A
Dit is een link naar een spelletje, waarbij je moet raden waar je je bevindt op de wereld! (Je wordt in een landschap geplaatst met Google earth.) best leuk
https://www.geoguessr.com/challenge/LIt5L09A3mMWdp6A
Dit is een link naar een spelletje, waarbij je moet raden waar je je bevindt op de wereld! (Je wordt in een landschap geplaatst met Google earth.) best leuk