Panama, Costa Rica, Nicaragua & Honduras

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Kiwi

Panama, Costa Rica, Nicaragua & Honduras

Bericht door Kiwi »

Hoi allemaal,

inmiddels zijn ik en mijn vriendin alweer 2 maanden onderweg met onze reis in Latijns Amerika (Momenteel in Honduras Roatan). We hebben veel meegemaakt en veel ervaring opgedaan over welke plekken de moeite waard zijn om te bezoeken en welke niet. Tot op heden hebben we gelukkig veel kunnen en mogen zien en zijn we super tevreden met de plekken die we hebben bezocht. Wij stellen dan ook graag onze kennis beschikbaar voor mensen die deze kant op gaan en wat hulp nodig zijn. We hebben een eigen blog, die ik hier niet mag plaatsen want dat is tegen de regels :N, dus als jullie wat willen weten stuur me dan een PM of google op Bruinenblond.

Wij gaan na Roatan nog naar Guatamala, Belize, Mexico, Cuba, Turks en Caicos eilanden en New York. Als mensen voor ons nog tips hebben, voel je vrij om deze dan met ons te delen.
Xela

Re: Panama, Costa Rica, Nicaragua & Honduras

Bericht door Xela »

Beste Kiwi,

Goed om te horen dat jullie aan het genieten zijn van jullie rondreis.
Leuk dat jullie ook naar Guatemala komen :) . Het is zeker anders dan de landen die je al hebt bezocht. Het is een divers en authentiek land met mooie natuur en nog veel Maya cultuur. Ik woon zelf in Guatemala, in Quetzaltenango. Dit is de 2e stad van het land en ligt in de hooglanden op 2300m. Helaas wordt het door veel toeristen overgeslagen. Maar er is genoeg te doen en te zien. Je kan vulkanen beklimmen, waaronder het hoogste punt van Centraal Amerika genaamd Tajumulco, en ook inheemse dorpjes bezoeken.
Ik heb hier een guesthouse genaamd Casa Renaissance. Vanuit hier kun je daarna makkelijk doorreizen naar Mexico.

Ik hoor het graag als jullie nog meer informatie willen en/of ik iets voor jullie kan regelen.

Vriendelijke groet, *O*
Marieke
Plaats reactie