In Langkawi een visum voor Maleisië aanvragen kan dat?
In Langkawi een visum voor Maleisië aanvragen kan dat?
ik heb gelezen dat je vanuit Maleisië ( Langkawi ) kan oversteken naar Ko Lipe
mijn laatste stop in Thailand is Ko Lipe en zou daar na in Maleisië moeten geraken. kan de oversteek ook anders om en kan ik in Langkawi een visum aan vragen?
mijn laatste stop in Thailand is Ko Lipe en zou daar na in Maleisië moeten geraken. kan de oversteek ook anders om en kan ik in Langkawi een visum aan vragen?
Re: In Langkawi een visum voor Maleisië aanvragen kan dat?
Hoi Ninja,
Volgens mij krijg je gewoon in stempel in Langkawi en dan kan je gewoon daar 90 dagen blijven (dus in Maleisie) als je paspoort maar nog 6 maanden geldig is.
Volgens mij krijg je gewoon in stempel in Langkawi en dan kan je gewoon daar 90 dagen blijven (dus in Maleisie) als je paspoort maar nog 6 maanden geldig is.
Re: In Langkawi een visum voor Maleisië aanvragen kan dat?
Als je maximaal 90 dagen in Maleisië verblijft (en ervan uitgaande dat je een NL/BE of ander West-Europees paspoort hebt), heb je geen visum nodig. Je krijgt dan gewoon bij aankomst op Langkawi een stempel, de 'visumvrije entree'.
Je hoeft zelfs geen vlucht het land uit te laten zien, dit in tegenstelling tot veel andere Aziatische landen.
Je hoeft zelfs geen vlucht het land uit te laten zien, dit in tegenstelling tot veel andere Aziatische landen.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com