Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Tom83 schreef:HARIEJAK zit dan goed qua land; Suriname, dat is dan alvast de punt. Iemand nog behoefte aan de bonuspunten!?
Paramaribo dan ?
Hahaha, dat zou wel erg gemakkelijk zijn, echter beloofde ik de bonuspunten aan degene die mij kan vertellen wat er hier te zien is. En ik geloof zeker niet dat dit heel moeilijk te raden is...
Ah eigenlijk niet, maar om dan toch maar een wilde gok te plaatsen zou ik zeggen Curacao, ik geloof dat ik dat gebouw ergens rond de Noordpunt van het eiland heb gezien...
jullie denken de goede kant op. het is een nederlands getint gebouw. Maar tot nu toe denken jullie te veel oost en west waards...denk eens naar het zuiden
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Punt voor Erik B
en ook maar 1 voor globeskater. Helemaal goed is het niet maar het komt wel heel dicht in de buurt. Het wijnlandgoed "Groot Constancia" ligt op de Kaap.