Ik heb een vraag over de overstaptijd op Singapore. Ik heb een vliegticket geboekt met een overstaptijd van 2 uur, is dit een haalbaar?
De vlucht is geboekt bij Qantas en wordt uitgevoerd door Emirates en JetStar Asia Airway. Daarnaast vraag ik me af wanneer je op een nieuwe vlucht wordt gezet (zonder extra kosten) als je je vlucht mist. Ik heb namelijk geen losse tickets maar 1 heel ticket. Ze zeggen dat de maatschappij garant staat als je de vlucht mist door vertraging, maar geldt dit bijvoorbeel al na 5 minuten of moet je echt 30 minuten vertraging hebben, willen ze garant staan voor een nieuw ticket?
Overstaptijd Singapore Chani
- Kims
- Reisexpert
Re: Overstaptijd Singapore Chani
Hi,
Dat is een ruime overstap mits je bagage rechtstreeks is doorgeboekt naar je uiteindelijke bestemming. En zo te lezen is dat zo. Let er op waar je heen moet want er zijn 3 terminals dus t kan zijn dat je t treintje moet nemen naar een andere terminal maar dat gaat erg snel.
Wanneer je je aansluiting mist, krijg je een andere vlucht als de vluchten als geheel zijn verkocht aan je. Dit kan dmv een reisbureau of specifieke vliegmaatschappij. Dit geldt dus ook voor jou.
Succes ermee!
Dat is een ruime overstap mits je bagage rechtstreeks is doorgeboekt naar je uiteindelijke bestemming. En zo te lezen is dat zo. Let er op waar je heen moet want er zijn 3 terminals dus t kan zijn dat je t treintje moet nemen naar een andere terminal maar dat gaat erg snel.
Wanneer je je aansluiting mist, krijg je een andere vlucht als de vluchten als geheel zijn verkocht aan je. Dit kan dmv een reisbureau of specifieke vliegmaatschappij. Dit geldt dus ook voor jou.
Succes ermee!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!