Dringend hulp gevraagd bankpas gestolen / kwijtgeraakt
Dringend hulp gevraagd bankpas gestolen / kwijtgeraakt
Hallo,
Is er iemand op korte termijn naar ho chi Minh of ergens "in de buurt" vliegt?
Mijn portemonnee is spoorloos (gejat?) En nu zit ik zonder bankpas/creditcard heb nog 8 weken te gaan in Azië dus dat is niet ideaal.
Ik dacht misschien wil iemand hem voor mij meenemen uit Nederland?
Met de post schijnt niet vertrouwd te zijn en bovendien is het Chinees Nieuwjaar dus wordt er t/m woensdag niet gewerkt hier..
Is er iemand op korte termijn naar ho chi Minh of ergens "in de buurt" vliegt?
Mijn portemonnee is spoorloos (gejat?) En nu zit ik zonder bankpas/creditcard heb nog 8 weken te gaan in Azië dus dat is niet ideaal.
Ik dacht misschien wil iemand hem voor mij meenemen uit Nederland?
Met de post schijnt niet vertrouwd te zijn en bovendien is het Chinees Nieuwjaar dus wordt er t/m woensdag niet gewerkt hier..
live is not the amount of breaths you take but the moments that take your breath away
Re: Dringend hulp gevraagd bankpas gestolen / kwijtgeraakt
Heb je inmiddels je bankpas terug gevonden? Of een nieuwe toegestuurd gekregen? Ben benieuwd hoe je het hebt opgelost?!
Re: Dringend hulp gevraagd bankpas gestolen / kwijtgeraakt
Ik zie net dat ik nooit gereageerd heb, ik heb uiteindelijk via facebook iemand gevonden die 2 week later naar Vietnam vloog.
Zij heeft mijn pinpas meegenomen. Tot die tijd had ik een heel lief reisgenootje uit Denemarken die mij geld leende.
Les geleerd, altijd een extra pas op een andere plek mee.
Zij heeft mijn pinpas meegenomen. Tot die tijd had ik een heel lief reisgenootje uit Denemarken die mij geld leende.
Les geleerd, altijd een extra pas op een andere plek mee.
live is not the amount of breaths you take but the moments that take your breath away