Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Lijkt me leuk @Travelator is ook rond die tijd in het land. Hopelijk is @Menasil in Nederland. @Reismeis zal waarschijnlijk niet kunnen al zou het wel gezellig zijn.
Welke datum zou je eventueel kunnen?
Ik ben de 19e in Amsterdam en de 18e in den Haag. Maar ik heb nog al activiteiten gepland staan omdat ik maar 4 dagen in Nl ben. We houden wel ff contact
Leuk, een meeting! Maar als ie over 2/3 weken al is, vrees ik dat ik dan moet passen helaas! Ik vind het momenteel niet zo fijn meer om lange stukken te rijden, ben vanmorgen naar Sneek geweest en dat ging net (35 min). Weet op een gegeven moment niet meer hoe ik moet zitten OV lijkt me ook niet verstandig met 38 weken zwangerschap.. Jullie kunnen natuurlijk ook gezellig naar Leeuwarden komen voor een meeting hihi
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Haha Erik! Als de treinreis me niet meer gaat kosten dan 5 euro en ik geen werk heb, kom ik misschien wel. En anders komen jullie met zn allen gezellig een pintje drinken in de sportkantine van Helmond Brouwhuis. Die zit bij mij om de hoek ; )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream... http://siem.aroundtheglobe.nl
Ps. Da's wel een heel bliksems bliksembezoek, @hildo!
and you bloody your hands digging for your dream... http://siem.aroundtheglobe.nl
@travelator. Het kwam op het laatste moment en is een verjaardagsbezoekje om 70 jaar te vieren. En er lijkt voldoende plek in het vliegtuig te zijn. Dus besloten we om maar te gaan. Verrassinkje
P.s. Waar ben jij gehuisvest nu? Want het klinkt als erg diep in het zuiden.
Ik vind langzaamaan mijn weg naar het noorden...
Van Madeira naar Porto naar België naar Nederland en eindbestemming: Zweden!
Brrrrrrrr what was I thinking???
Erik schreef:Lijkt me leuk @Travelator is ook rond die tijd in het land. Hopelijk is @Menasil in Nederland. @Reismeis zal waarschijnlijk niet kunnen al zou het wel gezellig zijn.
Welke datum zou je eventueel kunnen?
Travelator schreef:Ik vind langzaamaan mijn weg naar het noorden...
Van Madeira naar Porto naar België naar Nederland en eindbestemming: Zweden!
Brrrrrrrr what was I thinking???
Andersom klinkt het momenteel toch een stuk aantrekkelijker, de warmte opzoeken
Once a year, go someplace you’ve never been before.
Jaaaaaa! Ik heb een vakantieverlenging van 1 dag. Daarom gaan we (ik en mijn vrouw) naar Luxemburg, Vianden om precies te zijn om te gaan wandelen. We zijn vorig jaar getrouwd en dit is onze eerste echt burgerlijke actie. Desalniettemin, we hebben er heel veel zin in. Begin maart gaan we