Paardrijden in Parga
Paardrijden in Parga
Hey!
Ik ga in juni een weekje naar Parga met een vriendin. Nu willen we graag naar de Acheron rivier. Zo mooi lijkt me dat! We willen hier graag paardrijden zoals ik wel eens lees op internet, maar kunnen nergens vinden hoeveel het kost en waar we dan moeten zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Nadine
Ik ga in juni een weekje naar Parga met een vriendin. Nu willen we graag naar de Acheron rivier. Zo mooi lijkt me dat! We willen hier graag paardrijden zoals ik wel eens lees op internet, maar kunnen nergens vinden hoeveel het kost en waar we dan moeten zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Nadine
Re: Paardrijden in Parga
De Acheron rivier is zeker ontzettend mooi. Ik ben daar in 2012 geweest, zelfs 2x in die week dat ik in Parga zat. Ik heb daar dus ook de optie gezien van paardrijden bij het plaatsje Gliki. Ik heb daar zelf bij een taverne gezeten Acherontas, aanrader. Je zit dan lekker in de schaduw bij de rivier. Volgens mij als je naar Gliki gaat, kun je naar deze aanbieder: http://ponyclub.gr/. Ik zie dat deze site alleen in het Grieks lijkt te zijn maar ze geven aan dat ze ook Engels spreken en er staat een mailadres op. Ik ben overigens met een scooter naar Gliki gegaan en heb door de rivier zelf gewandeld. Er worden in Parga volgens mij ook tours aangeboden. Er zit een kantoortje aan de hoofdweg, van ITS Travel destijds, weet niet of ze nog steeds zo heten.
Re: Paardrijden in Parga
Graag gedaan!
Ben heel erg benieuwd hoe je Parga gaat vinden. Het duurt nog even maar laat vooral je ervaringen weten als je weer terug bent.
Ben heel erg benieuwd hoe je Parga gaat vinden. Het duurt nog even maar laat vooral je ervaringen weten als je weer terug bent.