Hallo!
Binnenkort ga ik voor het eerst naar Azië en vlieg ik op Bangkok. Ik wil dan naar boven gaan in Thailand en zo via Laos door naar Cambodja reizen. Na dat ik deze drie landen heb gezien wil ik het liefst richting Bali.
Hoe kan ik dit het beste doen? Ik weet dat je vanaf Bangkok kan vliegen met Asia Air maar dit kost al gauw 200,- voor een retour. (misschien is dit wel het goedkoopste wat ik kan krijgen) Dat is dus mijn vraag. Weet iemand hoe ik het goedkoopst vanaf zuid-oost Azië richting Indonesië reizen?
Hoe vervoer ik mezelf het beste van zuidoost Azie richting Bali?
-
- Kims
- Reisexpert
Re: Hoe vervoer ik mezelf het beste van zuidoost Azie richting Bali?
Hi,
Lijkt me dat dat je goedkoopste manier zal zijn. Als je overland wil reizen ben je al snel een langere tijd onderweg en samen met de daarbij behorende kosten, lijkt het me dat je niet goedkoper uit zal zijn.
Je kunt eventueel naar andere goedkope airlines kijken voor goedkopere vluchten, dat zou wat kunnen schelen.
Succes ermee!
Lijkt me dat dat je goedkoopste manier zal zijn. Als je overland wil reizen ben je al snel een langere tijd onderweg en samen met de daarbij behorende kosten, lijkt het me dat je niet goedkoper uit zal zijn.
Je kunt eventueel naar andere goedkope airlines kijken voor goedkopere vluchten, dat zou wat kunnen schelen.
Succes ermee!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Hoe vervoer ik mezelf het beste van zuidoost Azie richting Bali?
Heb je gekeken naar vluchten vanuit Nederland met een stopover in een van de ZO Azie plaatsen?