In september 2016 willen mijn vriend en ik onze worldtrip starten in zuid amerika. Wij willen daar 2 maanden verblijven en dan doorvliegen naar Nieuw Zeeland. zijn er bepaalde logische budget route/tickets?
Zo zie ik veel tickets met aankomst op buenos aires en vertrek vanaf santiago (chili). Maar nu willen wij juist graag ook landen als colombia en peru bezoeken. Daarbij heb ik gelezen dat binnenlandse vluchten in zuid amerika niet zo goedkoop zijn als bijvoorbeeld in azie, klopt dit?
Bepaalde route/tickets zuid amerika door naar nieuw zeeland
-
Re: Bepaalde route/tickets zuid amerika door naar nieuw zeeland
Hoialisonb schreef:In september 2016 willen mijn vriend en ik onze worldtrip starten in zuid amerika. Wij willen daar 2 maanden verblijven en dan doorvliegen naar Nieuw Zeeland. zijn er bepaalde logische budget route/tickets?
Zo zie ik veel tickets met aankomst op buenos aires en vertrek vanaf santiago (chili). Maar nu willen wij juist graag ook landen als colombia en peru bezoeken. Daarbij heb ik gelezen dat binnenlandse vluchten in zuid amerika niet zo goedkoop zijn als bijvoorbeeld in azie, klopt dit?
Het beste is idd Buenos Aires of Santiago en dan naar boven reizen - zuid am is ammerkelijk duurder dan Azië en binnenlandse vluchten gaat wel maar intercontinentaal is duur. Maar er zijn grote busmaAtschappijen in overvloed die longdistance afleggen en betaalbaar zijn- vaak ook snachts rijdend - spaar je een nacht uit.have Fun