Café Verweggistan
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Café Verweggistan
Na heel wat frustratie en sollicitatie-ellende kwam het gelukkig allemaal goed. Afgelopen woensdag ben ik aan mijn nieuwe baan begonnen! 

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Gefeliciteerd Yvonnetje!! Erg leuk, en mooi om te zien dat al het harde werken zich terugverdiend heeft.
Gefeliciteerd @Yvonnetje! Hartstikke leuk. Hoeveel uren mag je nu werken en waar werk je precies?
@Travelator, het bootje omgeruild voor het vaste (ei)land dus! Madeira lijkt mij ook een geweldige plek om te vertoeven. Hoe is het bootjevaren je bevallen? Voor herhaling vatbaar?
@Erik, heb je flink wat skikilometers kunnen maken?
@Travelator, het bootje omgeruild voor het vaste (ei)land dus! Madeira lijkt mij ook een geweldige plek om te vertoeven. Hoe is het bootjevaren je bevallen? Voor herhaling vatbaar?
@Erik, heb je flink wat skikilometers kunnen maken?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Dank je Reismeis & Erik voor de felicitaties.
Het is een fulltime baan, maar ik sta niet de hele dag voor de klas (het is een internationale school). Ik geef een dagdeel les en de Chinese leerkracht geeft het andere dagdeel les. Daarbij hebben we een eigen rekenleerkracht in de groep en hebben we enkel vakleerkrachten. Héél luxe dus!
Het is een fulltime baan, maar ik sta niet de hele dag voor de klas (het is een internationale school). Ik geef een dagdeel les en de Chinese leerkracht geeft het andere dagdeel les. Daarbij hebben we een eigen rekenleerkracht in de groep en hebben we enkel vakleerkrachten. Héél luxe dus!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
Haha reismeis, ik heb pas net mijn eerste skilessen gehad en het ging erg goed tot ik moest leren om te remmen
Heb dus heel wat ski kilometers gemaakt 
Hoe gaat het met jou? Nog vol te houden zo deze laatste dagen / weken?

Hoe gaat het met jou? Nog vol te houden zo deze laatste dagen / weken?

Ohh haha ja dan heb je er inderdaad al mooi wat kilometers op zitten
Het was erg leuk zo aan de foto's te zien!
Ja hoor, gaat prima! Ik heb wederom niks te klagen, al wordt het nu wel wat zwaarder met een rondrennend mannetje van 1,5
Nog drie dagen werken, verspreid over 1,5 week en dan ga ik met verlof!

Ja hoor, gaat prima! Ik heb wederom niks te klagen, al wordt het nu wel wat zwaarder met een rondrennend mannetje van 1,5

Je zal er als het goed is snel wat van terug gaan zien op de website.
Wat gaat dat toch altijd snel. In ieder geval fijn dat het verlof al zo dicht bij is zodat je daarna hopelijk een stapje terug kunt doen.
Wat gaat dat toch altijd snel. In ieder geval fijn dat het verlof al zo dicht bij is zodat je daarna hopelijk een stapje terug kunt doen.
Hoe gaat het met je @Reismeis ? Alles nog onder controle? Kunnen we al een datum gokken? 

Alles gaat zijn gangetje, @Erik
Nog 2,5 week tot de uitgerekende datum (4 maart). Wie een gokje wil wagen, ga je gang haha! Enne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Ooh spannend!! Wat gaat dat toch altijd snel (vanaf de zijlijn)! Dank je wel! Weer een jaartje er bij en hopelijk ook weer wat wijzer 

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Gefeliciteerd, Erik!
Werken & wonen in het buitenland is leuk, maar die visums elke keer....
Ben net terug uit de DPRK en weet nog steeds niet goed wat ik moet zeggen wanneer mensen vragen hoe het was.

Werken & wonen in het buitenland is leuk, maar die visums elke keer....

Ben net terug uit de DPRK en weet nog steeds niet goed wat ik moet zeggen wanneer mensen vragen hoe het was.
-
- Reisexpert
En je was al zo wijs, Erik! Gefeliciteerd!Erik schreef:Ooh spannend!! Wat gaat dat toch altijd snel (vanaf de zijlijn)! Dank je wel! Weer een jaartje er bij en hopelijk ook weer wat wijzer
Reismeis, sterkte met de laatste loodjes!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Dank je! Wat is DPRK ?Yvonnetje schreef:Gefeliciteerd, Erik!![]()
Werken & wonen in het buitenland is leuk, maar die visums elke keer....![]()

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Zo ben hier al een hele tijd niet geweest.. vooral heel erg druk geweest. Deze winter weer lekker schaatsles gegeven op de ijsbaan, een nieuwe baan begonnen en in begin van die nieuwe baan meteen een weekje Noorwegen (Oslo en Stavanger) Lekker veel kunnen zien en een heerlijke week gehad.
De komende maanden zal ik verschillende weekendtripjes richting de heuvels maken en dan begin van de zomer naar Italië en Frankrijk om op 11 juni de Mont Ventoux te beklimmen voor Klimmen tegen MS. Zijn nu druk bezig met sponsoren binnen halen en trainen
Ik hoop in najaar mijn eerste duikreis te gaan maken. Maar ondertussen zal ik zeer snel ook nog weer gaan studeren dus moet eens even zien hoe alles in elkaar gaat passen..
@reismeis, succes met de laatste loodjes, 4 maart komt hard dichterbij
@Menasil, have fun in Zuid Korea!
@Yvonnetje nog gefeliciteerd met je nieuwe baan!
De komende maanden zal ik verschillende weekendtripjes richting de heuvels maken en dan begin van de zomer naar Italië en Frankrijk om op 11 juni de Mont Ventoux te beklimmen voor Klimmen tegen MS. Zijn nu druk bezig met sponsoren binnen halen en trainen

@reismeis, succes met de laatste loodjes, 4 maart komt hard dichterbij

@Menasil, have fun in Zuid Korea!
@Yvonnetje nog gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Ik was een tijdje weg van AtG maar heb net weer het e.e.a. gelezen en gepost en probeer dat weer vaker te gaan doen (een kapotte laptop, werk en slechte verbindingen maakte het soms ook lastig).
Inmiddels ben ik gestopt met werken bij de vorige baan, zijn we voor de wet getrouwd hier en woon ik op een eiland in de Mekong. Met wat geluk kunnen we over een tijdje starten met een paar kleine projecten om weer geld te kunnen verdienen, want dat is nu bijna op...
Inmiddels ben ik gestopt met werken bij de vorige baan, zijn we voor de wet getrouwd hier en woon ik op een eiland in de Mekong. Met wat geluk kunnen we over een tijdje starten met een paar kleine projecten om weer geld te kunnen verdienen, want dat is nu bijna op...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts