Zijn er andere backpackers in Colombia?

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Buczynski

Zijn er andere backpackers in Colombia?

Bericht door Buczynski »

Hallo allemaal!! Ik heb in de planning staan om eind juli 4/5 weken richting Colombia te gaan. Weet iemand toevallig hoe daar de aanwezigheid is van backpackers vergeleken met Zuidoost-Azië? Waardeer een lekker koud biertje samen met andere reizigers altijd erg tijdens het reizen.
ubiytsa
Reisexpert

Re: Zijn er andere backpackers in Colombia?

Bericht door ubiytsa »

Buczynski schreef:Hallo allemaal!! Ik heb in de planning staan om eind juli 4/5 weken richting Colombia te gaan. Weet iemand toevallig hoe daar de aanwezigheid is van backpackers vergeleken met Zuidoost-Azië? Waardeer een lekker koud biertje samen met andere reizigers altijd erg tijdens het reizen.
Niet zoveel als in ZO-Azië, maar meer dan genoeg. In Cartagena, Bogotá, Villa de Leyva, Santa Marta, Tayrona, Taganga en Medellin wemelt het van de backpackers. Zuidelijker zijn ook genoeg backpackers, maar wel veel minder.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Meer dan genoeg. Het worden er steeds meer. Er is wel een verschil: de backpackers in Colombia zijn wel wat ouder, niet de kleuters die in Azie rondlopen ;-)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

El Niño schreef:Meer dan genoeg. Het worden er steeds meer. Er is wel een verschil: de backpackers in Colombia zijn wel wat ouder, niet de kleuters die in Azie rondlopen ;-)
Misschien voelt het zo omdat je zelf ook steeds ouder wordt :)

Maar ik ben het met El Nino eens dat je inderdaad wat meer oudere mensen tegenkomt (denk aan 30+). Dit zal vooral te maken hebben met dat het iets duurder is dan Azië
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ik denk eerder omdat Colombia backpackers aantrekt die iets meer reiservaring hebben.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Dat hangt (meestal) toch ook samen met leeftijd? :)
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ja, maar je draait het om ;-). Volgens mij doen backpackers eerst reizen naar bestemmingen die wat laagdrempeliger lijken op het eerste gezicht. Dan pas Colombia.
liefehhmii
Reiziger

Bericht door liefehhmii »

Als je naar hostels gaat met veel reviews ontmoet je er genoeg. Maar niet 100% gegarandeerd dat je overal iemand tegenkomt.
Bij de populaire plaatsen hoef je je daar zeker geen zorgen over te maken. Alle leeftijden kom je tegen.
Plaats reactie