Hallo mede reizigers,
Ik ga eind feb 2016 richting Australie en Nieuw zeeland.
Ik blijf daar (zoals nu gepland) tot begin aug.
Nu wil ik daar samen met een reisgenoot een auto kopen + tent om te slapen. Alleen vroeg ik mezelf af, wat is dan beter om te kopen?
Een lakenzak of een slaapzak? Heb hierover info gezocht en heb het idee dat een slaapzak beter is maar wat zijn jullie ervaringen hiermee??
Alvast bedankt
Groetjes
Slaapzak of lakenzak voor Australië en Nieuw Zeeland?
- Kims
- Reisexpert
Re: slaapzak of lakenzak?
Hi
Ik zou een slaapzak meenemen en eventueel als extra een lakenzak voor als het erg warm is of voor extra warmte (voegt vaak iets van 5 graden toe). Zowel in NZ als in Australie kan het goed koud worden 's nachts, zeker omdat je deels in de winter zult reizen, dus dan is een warme slaapzak geen overbodige luxe!
Veel plezier!
Ik zou een slaapzak meenemen en eventueel als extra een lakenzak voor als het erg warm is of voor extra warmte (voegt vaak iets van 5 graden toe). Zowel in NZ als in Australie kan het goed koud worden 's nachts, zeker omdat je deels in de winter zult reizen, dus dan is een warme slaapzak geen overbodige luxe!
Veel plezier!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Slaapzak of lakenzak voor Australië en Nieuw Zeeland?
Ik ben altijd heel blij als ik een lakenzak bij mij heb. Als het te warm voor slaapzak is dan is die ideaal, als het koud is is het lekker voor extra warmte.. en als je eens in een hostel slaapt mogen slaapzakken eigenlijk nooit terwijl lakenzak meestal wel weer mag. Daarnaast is een lakenzak heel klein mee te nemen dus ik zou slaapzak en lakenzak meenemen =)