Voor de liefhebber: Joby GorillaPod SLR-Zoom voor 2 cent
Voor de liefhebber: Joby GorillaPod SLR-Zoom voor 2 cent
Ik kwam zojuist een super aanbieding tegen.
De Joby GorillaPod SLR-Zoom is nu voor eur 0,02 (Ja echt!! 2 cent) te bestellen bij Pixmania. Inclusief verzenden al vanaf eur 7,01. Grijp deze kans!
http://www.pixmania.nl/tripod-en-monopo ... 558-a.html
De Joby GorillaPod SLR-Zoom is nu voor eur 0,02 (Ja echt!! 2 cent) te bestellen bij Pixmania. Inclusief verzenden al vanaf eur 7,01. Grijp deze kans!
http://www.pixmania.nl/tripod-en-monopo ... 558-a.html
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Re: Voor de liefhebber: Joby GorillaPod SLR-Zoom voor 2 cent
Niet meer leverbaar.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Nu weer wel, maar voor een normale prijs. Ze zullen wel ontdekt hebben dat ze een vaudtje hadden gemaakt...
Benieuwd of ik de 2 bestelde pods geleverd krijg.......
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Afwachten. De online reviews van dit bedrijf zijn erg slecht.Elrosso schreef:Benieuwd of ik de 2 bestelde pods geleverd krijg.......
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Jaren geleden wel wat bij Pixmania besteld, toen niks te klagen gehad. Maar ik kan uiteraard gewoon geluk gehad hebben...
Maar het lijkt me sowieso niet heel waarschijnlijk dat ze de orders door laten gaan. En dan staan ze nog in hun recht ook, per slot van rekening is in dit soort extreme gevallen wel heel duidelijk dat die prijs een foutje is. Jaren geleden heb ik bij een soortgelijk foutje voor een paar euro een TV besteld, en samen met mij nog enkele honderden anderen. Ook die bestellingen zijn toen geannuleerd. Een paar kopers hebben dat toen op een rechtszaak laten aankomen, maar die hebben ze kansloos verloren.
Maar het lijkt me sowieso niet heel waarschijnlijk dat ze de orders door laten gaan. En dan staan ze nog in hun recht ook, per slot van rekening is in dit soort extreme gevallen wel heel duidelijk dat die prijs een foutje is. Jaren geleden heb ik bij een soortgelijk foutje voor een paar euro een TV besteld, en samen met mij nog enkele honderden anderen. Ook die bestellingen zijn toen geannuleerd. Een paar kopers hebben dat toen op een rechtszaak laten aankomen, maar die hebben ze kansloos verloren.
Zojuist binnen gekregen. Was blijkbaar toch echt een stunt. Van mij krijgt Pixmania een 10 

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Da's inderdaad wel netjes dan. Of ze vonden het gewoon teveel gedoe om die orders terug te draaien