kohraya schreef:Hoofdthema voor deze 2e keer India, is het maken van portretten. Wellicht heb ik net iets te veel respect om mensen 'op de pot' te fotograferen.
Als je mensen wilt fotograferen kan ik je Bangladesh aanraden. Veel mensen hebben nog (bijna) nooit een blanke gezien, zijn heel nieuwsgierig (soms een beetje te) en beslist niet cameraschuw.
Landen waar ik terug wil.... (willekeurige volgorde)
Ik wil terug naar
Egypte. Ik zou graag de witte woestijn en een aantal oases willen zien, en natuurlijk terug naar Dahab om lekker te duiken en relaxen en een paar vrienden te bezoeken. Vanmorgen kreeg ik een mail van een kennis die in Luxor woont, daar zou ik ook nog wel een keer terugwillen. En ik wil de Noordroute doen (live aboard met veel wrakduiken).
Ik wil terug naar
Schotland. Ik ben er nu twee keer (kort) geweest, maar het smaakt naar meer. Prachtig die bergen!
Verder wil ik terug naar
Engeland, ik ben nog steeds niet naar Stonehenge geweest, Bath lijkt me wel leuk en ik wil lekker duiken aan de zuidkust. Ik heb verschillende uitnodigingen staan voor volgend jaar, dus dat komt wel goed.
Ehhhh, vanmorgen mailde een vriend uit
Indonesie me. Ik heb Made sinds zijn bruiloft twee jaar geleden niet meer gezien, en het lijkt me leuk om weer samen eropuit te trekken en bakso en sate kelincing te eten. Ook wil ik uiteraard mijn familie en mijn kinderen in mijn dorp weer zien. Mijn Balinese broertje heeft een kindje gekregen, dus dat wil ik ook bewonderen. En dan zijn er nog zat nieuwe gebieden in Indonesie waar ik heen wil.
Maar om te beginnen (zondag) ga ik terug naar Nederland en even hoi zeggen tegen iedereen daar!