Budget route van Iguazu naar Chili/Bolivia?
Budget route van Iguazu naar Chili/Bolivia?
Beste travelers!!
Deze winter ga ik rondtrekken door zuid amerika. Ik vlieg op Rio de Janeiro half december en ga in mei retour vanaf Panama weer terug naar huis.
En wil bij de start na een paar dagen Rio naar de Iguazu vliegen (optie van een vliegticket van 84$ gevonden) So far so good. Maar dan..
Om vanaf Iguazu richting de west kust (Chili/Bolivia) redelijk budget te reizen krijg ik niet uitgedokterd. Heeft iemand voor mij tips en / of suggesties?
Mucho Gracias
Deze winter ga ik rondtrekken door zuid amerika. Ik vlieg op Rio de Janeiro half december en ga in mei retour vanaf Panama weer terug naar huis.
En wil bij de start na een paar dagen Rio naar de Iguazu vliegen (optie van een vliegticket van 84$ gevonden) So far so good. Maar dan..
Om vanaf Iguazu richting de west kust (Chili/Bolivia) redelijk budget te reizen krijg ik niet uitgedokterd. Heeft iemand voor mij tips en / of suggesties?
Mucho Gracias
Re: Budget route van Iguazu naar Chili/Bolivia?
Ik was afgelopen zomer in Argentinië en kan je zeggen dat dat niet goedkoop is. Je kan geld besparen door gebruik te maken van de 'blue dollar', maar zelfs dan is het moeilijk om onder een dagbudget van 50-60 euro per dag te blijven.
Prijzen voor bussen in Argentinie kun je eenvoudig terugvinden op de website plataforma10.
Misschien kun je via Paraguay?
Prijzen voor bussen in Argentinie kun je eenvoudig terugvinden op de website plataforma10.
Misschien kun je via Paraguay?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik vond de prijzen in Argentinië wel meevallen en vond het bovendien 1 van de mooiste landen uit Zuid Amerika. Als je dan tóch per se op je budget wil letten kun je het beste via Paraguay gaan. Je ziet bijna geen enkele toerist en het is een prachtig, goedkoop en authentiek land.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Wanneer was je er? De inflatie was de afgelopen maanden meer dan 60%, dus afgelopen zomer was alles al stukken duurder dan 1-2 jaar geleden. Ik vond de prijzen dan ook wat tegenvallen, maar dat komt misschien ook omdat ik te veel met de prijzen in Azië vergelijk.ubiytsa schreef:Ik vond de prijzen in Argentinië wel meevallen en vond het bovendien 1 van de mooiste landen uit Zuid Amerika. Als je dan tóch per se op je budget wil letten kun je het beste via Paraguay gaan. Je ziet bijna geen enkele toerist en het is een prachtig, goedkoop en authentiek land.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Oktober 2014 was ik er. Het was niet goedkoop, maar het was absoluut ook niet een rib uit mijn lijf zoals het in Brazilië wel was.Jenny schreef:Wanneer was je er? De inflatie was de afgelopen maanden meer dan 60%, dus afgelopen zomer was alles al stukken duurder dan 1-2 jaar geleden. Ik vond de prijzen dan ook wat tegenvallen, maar dat komt misschien ook omdat ik te veel met de prijzen in Azië vergelijk.ubiytsa schreef:Ik vond de prijzen in Argentinië wel meevallen en vond het bovendien 1 van de mooiste landen uit Zuid Amerika. Als je dan tóch per se op je budget wil letten kun je het beste via Paraguay gaan. Je ziet bijna geen enkele toerist en het is een prachtig, goedkoop en authentiek land.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl