Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Ik heb tegenwoordig helaas tijdelijk werk waar ik heel de dag in een duf magazijn sta en praktisch afgelsoten ben van de wereld. Internet is overdag dus even ver weg voor me dan het voor de meeste mensen in de jaren '80 was....
M.b.t. de vraag: geen idee. Schotland had ik nog kunnen raden maar de berg absoluut niet. Halong Bay wist ik dan wel weer maar misschien stond ik toen in het duffe magazijn
sorry, ik wilde gisteravond al zeggen dat er gegoogled mocht worden, maar ben vergeten dat expliciet te vermelden in die post over dat ijs... ik was een beetje druk.
bolletjeom schreef:tja, ik wist dat ie makkelijk was..
Maar soms moeten die er ook tussen zitten...toch?
hij was ook erg makkelijk Ik verbaasde mij al dat niemand zo lang niet gereageerd had. Ik zal er straks een plaatsen. Maar daar moet bij gegoogled worden, want ik verwacht niet dat iemand van de vaste bezoekers die zomaar weet.
Puntje voor de naam van het gebouw en een voor de naburige plaats. Het is denk ik een lastige, dus je mag googlen Ik zal de eerste twee hints meegeven voor een vlotte start.
1. De plek die ik zoek is in Cuba.
2. Op de foto zie je twee borstbeelden staan. Een daarvan is van een paus.